//

iTunes kan niet meer schrijven naar iPhone

iTunes kan niet meer schrijven naar iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na mijn synchronisatie feest helaas geen foutloze synchronisaties meer kunnen uitvoeren. Itunes gaat elke keer weer snoeihard in de fout. Heel jammer, nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-01-09, 00:56
dvd_bruggen dvd_bruggen is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb na mijn synchronisatie feest helaas geen foutloze synchronisaties meer kunnen uitvoeren. Itunes gaat elke keer weer snoeihard in de fout.
Heel jammer, nu ga ik kijken of het misschien toch aan de telefoon ligt, door de iphone te vergelijken met een andere computer en andere iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-01-09, 13:45
Antoon 62 Antoon 62 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Veldhoven
Berichten: 14
Standaard iTunes

dus toch schijnt het herstellen en de rest van de gedane handelingen niet het gewenste resultaat op te leveren.Ja ik begin toch heilig te geloven wat een zeer deskundige tegen mij gezegt heeft,de fout zit in de iphone,apple is van die klachten op de hoogte,en er wordt aan gewerkt!!
Vandaar,wij hebben met drie personen in de familie een iphone aangeschaft,en helaas...... alle drie de zelfde problemen.
Ik wacht daarom maar rustig af tot apple met een oplossing komt.

Laatst gewijzigd door Antoon 62; 20-01-09 om 13:47.
  #23  
Oud 20-01-09, 14:58
dvd_bruggen dvd_bruggen is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Tja, misschien zit er niks anders op dan wachten. En als 3 personen in jou familie er last van hebben zal het zeker aan de Iphone liggen.
Ik weet niet of die 3 iphones dezelfde computer gebruiken, maar een vriend van mij heeft ook net een iphone en die heeft geen sync problemen daarmee. Dus ik ben nog niet helemaal achter de oorzaak. Maar het lijkt me sterk dat er in jou familie 3 defecte toestellen zijn.
  #24  
Oud 17-08-10, 01:47
Dootjuh89 Dootjuh89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Talking Oplossing voor Synchronisatie foutmelding.

Ik heb de oplossing gevonden om je muziek/films, programma's enzv. weer te kunnen synchroniseren na deze foutmelding :

Zet je Iphone in de Safety modus ( komt wel eens te voorschijn als je iphone crashd als ie gejailbreakt is)

Sluit je Iphone aan, start Itunes op en je kan hem weer synchroniseren.
Zet bijv. eerst 1 mapje met 1 nummer weer op je Iphone, daarna zet je je Iphone terug in normale modus. En doe dan vervolgens weer het zelfde,
Aansluiten, muziekmappen selecteren en synchroniseren maar.
Dit werkte bij mij prima en kan weer muziek enzv. op mn Iphone zetten.

Succes en laat Aub ff weten als het gelukt is.
  #25  
Oud 14-01-11, 13:50
marcelveldhuizen marcelveldhuizen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 1
Standaard fout in fotobestanden was bij mij de oorzaak

Ook ik kreeg een melding"Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven"

voor het synchroniseren in itunes alle vinkjes uitgezet voor muziek ,foto's,potcasts etc .
Nu gesynchroniseerd zonder problemen.
Vervolgens iedere keer weer een nieuwe groep er bij geselecteerd, voor het synchroniseren en bij de foto's ging het fout .

ik had alle foto's geselecteerd .
met een kleine selectie ging het wel goed .
iedere keer weer een grotere selectie genomen tot het weer mis ging .
Een bepaalde grote groet foto's (1042)zijn om nog niet nader te verklaren reden van verschillende datums in een dezelfde datumgroep terecht gekomen.
Deze toen niet gesynchroniseerd en alle andere handmatig geselecteerd nu werkt het goed .

probeer nog uit te zoeken of ik de grote groep foto's weer kan uitzoeken en op datum weer in iphoto kan invoegen zodat ik in de toekomst weer alle foto's kan synchroniseren.

als dit bij jullie ook het geval is laat het me dan even weten .
  #26  
Oud 10-03-11, 12:16
i.p.r.h. i.p.r.h. is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPad.

Software is volledig up to dat (iOS4.3) iTunes ook (10.2.1).

Alles geprobeerd resets, herstel etc. Niets werkt. Melding komt ook bij muziek maar deze wordt dan toch gesynct. Bij foto's synct er helemaal niets ook niet als ik het foto voor foto probeer.

Heeft iemand dit probleem al opgelost?
  #27  
Oud 15-06-12, 14:05
Gab1984 Gab1984 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste iedereen,

sinds kort heb ik ook dit probleem.....is hier inmiddels al een oplossing voor. Heb eea al geprobeerd wat op de support website staat van apple, echter zonder positief resultaat.....

gr

Gab
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes ChickenFool Jailbreak 0 09-10-10 23:30
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden Djurres Jailbreak 2 08-09-09 18:47
itunes kan muziek niet naar iphone schrijven sapje iTunes 4 07-01-09 17:02
Windows: iphone kan niet meer connecteren emt itunes extraminimal iTunes 0 28-12-08 07:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.