Help!!!! problemen bij revovery mode discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had gisteren problemen met mijn iphone 3G (viel altijd vast) dus liet ik em maar herstellen via Itunes. in het begin gaat alles goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!!!! problemen bij revovery mode
ik had gisteren problemen met mijn iphone 3G (viel altijd vast) dus liet ik em maar herstellen via Itunes.
in het begin gaat alles goed tot mijn iphone 3G met itunes store wilde verbinden maar geeft de volgende foutmelding aan het verzoek aan ITunes store kan niet worden voltooid. Het is mogelijk te druk. controleer de internetverbinding of probeer het later opnieuw. kan iemand mij helpen wat ik moet doen want ik kweet ni meer hoe ik mijn iphone trg kan laten werken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst.
|
||||
|
||||
Probeer hem eens te herstellen op een andere pc of andere internet verbinding.
|
||||
|
||||
Ik ga er even vanuit dat je dit bericht met dezelfde computer stuurt en je internetverbinding dus werkt? En zo ja: weet je 100% zeker dat je firewall de verbinding van itunes niet blokkeerd? En anders idd de oplossing van Destiny volgen en herstellen via een andere PC. Dan sluit je in elk geval uit dat het aan je iPhone ligt.
|
|||
|
|||
hey merci eh Klaverentwee
het probleem lag aan mijn firewall , heb deze uitgeschakeld en nu gaat het |
|
||||
|
||||
Graag gedaan. Soms heb je net iemand nodig die er met een frisse blik naar kijkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G blijft trillen in stille mode + andere problemen | Trax | iPhone algemeen | 8 | 23-09-14 19:44 |
2 problemen, 1. simkaart. 2. recovery mode | barttje | Jailbreak | 2 | 20-10-10 20:22 |
iPhone 3GS: Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim | Fexion | Unlock | 51 | 04-09-10 17:04 |
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby | marco_sire | Archief | 1 | 26-08-10 09:57 |
|
|