Exchange 2003 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een raar probleem. ik kan verbinding maken met exchange en mijn iphone. het syncen gaat prima contact agenda emails (mappen) alles. dit gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange 2003
ik heb een raar probleem.
ik kan verbinding maken met exchange en mijn iphone. het syncen gaat prima contact agenda emails (mappen) alles. dit gaat alleen goed als ik op mijn werk mijn pc aan heb staan en outlook gestart heb. zodra ik outlook sluit dan kan ik niet syncen met de iphone. ik kan wel verbinding maken met exchange, maar er komen geen nieuwe mails binnen. hij ververst dus alleen als outlook gestart is. ik heb het ook met imap getest en daarbij heb ik hetzelfde probleem. Zijn er meer mensen met dit probleem. en wat hebben ze dan gedan om het op te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange 2003 > iPhone 4 | AmdxP | iTunes | 0 | 09-05-11 14:48 |
MS Exchange 2003 (OMA) & iphone probleem | Roccade | iPhone algemeen | 63 | 18-04-11 22:12 |
SSL certificaat probleem, exchange 2003 | Roccade | iPhone algemeen | 3 | 27-12-10 18:18 |
Foutmelding iOS4 synchroniseren met Exchange 2003 | JanJozef | iTunes | 41 | 03-09-10 20:07 |
Outlook 2003 exchange server koppelen | rolandverheij | iPhone algemeen | 14 | 13-07-08 18:27 |
|
|