//

contacts syncen met Renault Laguna III Carminat DVD

contacts syncen met Renault Laguna III Carminat DVD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Rij zins kort in de nieuwe laguna met het DVD navigatie systeem. In het navigatie systeem zit tevens een bluetooth carkit. Dit werkt allemaal prima, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-08, 20:29
MarkG MarkG is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard contacts syncen met Renault Laguna III Carminat DVD

Rij zins kort in de nieuwe laguna met het DVD navigatie systeem. In het navigatie systeem zit tevens een bluetooth carkit. Dit werkt allemaal prima, alleen krijg ik het niet voor elkaar om mijn contactpersonen uit de IPhone te versturen naar de carkit.
Met bv een nokia kun je de gehele contact lijst versturen via bluetooth.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet hoe het wel zou moeten.
Heb ook geen applicatie kunnen vinden tot nu toe waar het mee kan.

Groet,

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-09, 19:10
Jochemh Jochemh is offline
• iOS 4.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Mark,

Heb dezelfde vraag als jij - heb jij inmiddels een oplossing voor dit probleem?

Groeten,

Jochem
  #3  
Oud 02-01-09, 19:25
MarkG MarkG is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

Helaas niet,

Zag wel vandaag iets over een doorbraak voor het hacken van de bluetooth stack van de Iphone. Wellicht dat dit hoop geeft.
  #4  
Oud 17-02-09, 20:41
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik heb sinds vandaag een Renault Koleos met als extra een "Carminat DVD Navigatie & Communicatie met BOSE sound system".

De Apple Iphone is wel aan te melden maar contacten syncen gaat totaal niet, de Renault geeft de melding "Iphone verbroken" en probeert daarna de contacten te syncen wat dus niet gaat.

De dealer heeft de laatste software in de Renault gezet en dat bied ook geen oplossing.

Dus als iemand een oplossing heeft, GRAAG !
  #5  
Oud 17-02-09, 20:45
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Misschien komt de oplossing zodra de Bluetooth hack verder is ontwikkeld. Ik zou voor nu niet al te veel hoop hebben.
  #6  
Oud 17-02-09, 21:07
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

BMW had dit probleem ook maar die hebben het opgelost met software in de BMW zelf.
  #7  
Oud 18-03-09, 01:24
LastBoyScout LastBoyScout is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 8
Standaard

Apple heeft vandaag een behoorlijk inzicht gegeven in de nieuwe 3.0 software versie. Ik zie daar in ieder geval een extra Bluetooth profiel bij komen (A2DP); hopelijk voegen ze ook het RSAP profiel toe; want dan kunnen we weer onze contacten syncen!
  #8  
Oud 18-03-09, 10:05
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastBoyScout Bekijk bericht
Apple heeft vandaag een behoorlijk inzicht gegeven in de nieuwe 3.0 software versie. Ik zie daar in ieder geval een extra Bluetooth profiel bij komen (A2DP); hopelijk voegen ze ook het RSAP profiel toe; want dan kunnen we weer onze contacten syncen!
Als dat zo zou zijn GEWELDIG, dan dans ik de horlepiep in mijn onderbroek en zet het filmpje op youtube
  #9  
Oud 09-04-09, 15:28
Gitte71 Gitte71 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb volgens mij nu alles gelezen over Bluetooth in de auto met synchroniseren van je contactpersonen...het is dus niet mogelijk...

wat ontzettend jammer...
  #10  
Oud 09-04-09, 20:15
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

Het allernieuwste systeem van Renault doet het volgende :

Zodra je hem zet op contacten van GSM ontvangen komt er te staan "selecteer uw contacten op uw GSM die u wilt verzenden"

Nou ja dan houd het dus al op want je kan wel op je contacten klikken maar verzenden via bluetooth is niet aanwezig.
  #11  
Oud 26-06-09, 19:20
Greggy Greggy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

Hier ook iemand die dringend behoefte heeft aan RSAP op de iPhone. Heb je een mooie RNS-510 in je auto, state-of-the-art, een mooie iPhone 3G, state-of-the-art, loop je alsnog te *****n met een oortje als je wilt bellen tijdens het rijden.
Zelfs mijn 5 jaar oude telefoon van mijn vriendin werkt wel!!!
Zeeeeeeer frustrerend, zeker gezien het feit dat dit al zo'n oude techniek is....
  #12  
Oud 26-06-09, 22:25
LastBoyScout LastBoyScout is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 8
Standaard

Helaas, zelfs met de nieuwe OS3.0 zit er geen RSAP/SAP profiel in de BT-stack. Het is dus een gemiste kans.... Meer info op: Nieuwe Bluetooth-profielen in iPhone OS 3.0 op een rijtje > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #13  
Oud 27-06-09, 00:00
Gido's schermafbeelding
Gido Gido is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

Blijf het raar vinden, heb de duurste carkit die werkt met elke bluetooth telefoon behalve mijn G3. Ik had gehoopt dat 3.0 deze toevoeging wel zou hebben maar waarschijnlijk gokt Apple niet helemaal op de zakelijke markt...
  #14  
Oud 09-09-09, 18:47
fcpmontage fcpmontage is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

iPhone verstuurt niets met via Bluetooth. Apple wil zo vermijden dat je foto's en muziek via BT stuurt....
Ik heb wel iets gelezen over een gejailbreakte iPhone met iBluetooth....
Ik wil een iPhone, maar dit issue houdt me tegen, want ik heb ook een renault bt kit.
Kan iemand dit bevestigen van iBluetooth?
iBluetooth via Cydia te koop voor 3,99 euro - iPhone - iPhoneclub.nl

txs,
k
  #15  
Oud 14-09-09, 11:20
19sn64 19sn64 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

probleem zit niet alleen bij Apple, Renault gebruikt de mac-adressen van de Bluetooth telefoons om de contacten te scheiden. Privacy zeggen ze bij Renault. Kopieren vanaf een niet iPhone is daarom geen optie.

Renault zou net als Parrot gewoon het initiatief bij de Carkit in de auto moeten leggen en niet bij de telefoon. Een software update of aanpassing van Renault zou daarom best op z'n plaats zijn.
  #16  
Oud 14-09-09, 11:42
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Met een Opel bluetooth carkit is het precies hetzelfde. Dat is sowieso al een minder fijne carkit, en met een iPhone is het helemaal ellende...
Ik denk dat ik bij mijn volgende auto maar weer gewoon een Parrot pak, dan heb ik al die ellende niet...
  #17  
Oud 23-09-09, 15:19
captain chaos captain chaos is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ondertussen ook al de nodige tijd besteed aan het zoeken van een oplossing om de iphone op een wat minder knullige manier in de laguna te gebruiken. Bluetooth contacten overzetten is inderdaad geen optie, dat mag ondertussen duidelijk zijn.

Wat wel kan, maar wat wel de nodige tijd kost, is het handmatig vullen van de lijst met favoriete nummers. Hier kun je in totaal 40 namen en nummers invoeren en van een naam en type telefoon voorzien. Daarnaast kun je daar dan meteen de stemlabels voor de spraakherkenning inspreken.

Ik hoop ondertussen nog steeds dat er door een partij (apple zelf, en anders na het jailbreaken) een fatsoenlijke implementatie voor bluetooth op de iphone beschikbaar komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Persoonlijke Oulook 2010 velden syncen met iPhone Contacts hhermans iTunes 1 30-10-10 15:53
contacts syncen met BMW iDrive dkv iTunes 17 08-10-09 10:54
Contacts syncen tussen iPhone en Google wastaal iTunes 3 25-06-09 23:41
Contacts syncen niet bekok iTunes 4 20-06-08 17:40
contacts, calender en bookmarks syncen niet isanderr0 iTunes 1 10-02-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.