Thuisbeheer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt t thuisbeheer van itunes 9 alleen met FW 3.1? heb zelf nog FW 3.0(jailbreak) en kan niks vinden waarmee ik mn apps op mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thuisbeheer
werkt t thuisbeheer van itunes 9 alleen met FW 3.1?
heb zelf nog FW 3.0(jailbreak) en kan niks vinden waarmee ik mn apps op mn desktop kan beheeren/indelen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen springboard organisatie mogelijkheden...
Citaat:
Is het soms alleen een feature op de Mac? |
|
||||
|
||||
Je bedoelt het op je PC/Mac indelen van iconen op de iPhone?
Dat kan ik sinds iTunes 9 en iPhone OS 3.1 op een PC, dus het zal niet Mac-only zijn... (alleen iTunes 9 was trouwens niet genoeg; beide bleek nodig)
|
|||
|
|||
denk je dat je er echt FW 3.1 voor nodig hebt en t niet zal gaan met FW 3.0?
|
|
|||
|
|||
dat thuisdelen zag ik de eerste keer bij het opstarten van itunes 9 staan idd
toen moest ik me itunes id opgeven, heb ik gedaan, en vervolgens zie ik het nergens meer staan Hier mac os X Snow Leopard en iPhone OS 3.1. raarrrrr.... Misschien moeten je pc's tegelijk aan staan?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple - iPhone - New features in the iPhone 3.1 Software Update. (en er staat ook bij dat het zelfs met OS 3.1 alleen met iTunes 9 werkt) |
|
|||
|
|||
Ok, is me ontgaan.. Heb iTunes 9 wel gewoon werkend met FW 3.0
|
|
|||
|
|||
FW 3.1 is mandatory voor deze funtie
Ik had de update voor FW3.1 op mijn iPhone nog niet gehad en al wel iTunes 9 geïnstalleerd. Dan kan je de springboards niet met iTunes organiseren. Dit kan pas als je je iPhone naar FW3.1 hebt geupgrade...
JB'ers moeten dus nog even geduld hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op alle pc's / macs waar je de itunes bibliotheken van wil delen wel aanmelden met dezelfde itunes account! Dan zie je meteen als je itunes opstart de gedeelde bibliotheken van de overige computers met een icoontje van een huisje met de naam van de gebruiker. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|