Leopard killed my Iphone & Ipod? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister EINDELIJK tijd gevonden om thuis mijn macbook te updaten naar Leopard. Hiervoor met MacOSx en Itunes 8 geen problemen met syncen met mijn 1g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leopard killed my Iphone & Ipod?
Gister EINDELIJK tijd gevonden om thuis mijn macbook te updaten naar Leopard. Hiervoor met MacOSx en Itunes 8 geen problemen met syncen met mijn 1g Iphone(2.1) en een Ipod Classic.
Na mijn update kon zowel mijn Iphone als mijn Ipod niet meer herkend worden door Itunes! Dus ze opladen wel (USB doet het fysiek dus wel), alleen geen icoontje. Heeft iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijder iTunes eens + verwijder de map System/Library/PrivateFrameworks/MobileDevice.framework
Daarna opnieuw iTunes installeren.
|
|||
|
|||
Thanks for the tip. Vanavond even proberen. Keep you posted!
|
|
|||
|
|||
Thanks! Het werkte!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Windows: ipod & iphone op 1 itunes account | aapie99 | iTunes | 2 | 09-09-10 19:45 |
OMG! They Killed Kenny!!! | OwBeeGee | Chat en geruchten | 1 | 02-01-09 02:39 |
Leopard & iPhone | vanilla | iPhone algemeen | 6 | 27-10-07 01:07 |
|
|