itunes 8.. naar itunes 7.5 probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een update gedaan van itunes en had de laatste versie. Nu heb ik itunes terug naar een lagere versie gezet (7.5), om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 8.. naar itunes 7.5 probleem
Hey,
Ik heb een update gedaan van itunes en had de laatste versie. Nu heb ik itunes terug naar een lagere versie gezet (7.5), om iphone problemen op te lossen. Maar nu krijg ik itunes niet gestart. Dit komt er op scherm: "het bestand itunes library.itl is onleesbaar omdat het met nieuwere versie van itunes is gemaakt" Hoe los ik dit op? mvg, eko |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Help: geupdate via iTunes van 1.1.4 naar 2.0 en probleem | ThieryC | Archief | 1 | 05-01-09 01:15 |
Probleem: iPhone 1.1.2 jb geupdate naar 1.1.3 via iTunes | vanhuet | Archief | 1 | 30-01-08 01:37 |
|
|