Foutmelding 3259 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mdevri eej ik heb hetzelfde probleem nu ook. ik probeer OS3.1 te downloaden voor mijn nieuwe 3gs alleen krijg de foutmelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Even ter aanvulling:
Zorg in Vista en/of XP dat je de extensie van bestanden kunt zien. Anders dénk je de extensie te wijzigen, maar gebeurt dat niet. Je kunt dit instellen onder 'Mapopties/Weergave/Bestanden en Mappen'. In Vista haal je daar het vinkje weg bij 'Extensie voor bekende bestanden verbergen'. In XP zal het iets dergelijks (hetzelfde?) zijn.
|
|||
|
|||
Als je de nieuwe firmware hebt gedownload en deze wil installeren verdwijnt dan niet al je data van je Iphone?
|
|
|||
|
|||
Foutmelding 3259 bij upgraden naar F..g iOS4
Waardeloss Aple sh..t...
|
|
|||
|
|||
6 x meer dan 300 mb gedownload en aan het einde weer de ERROR melding 3259.
Dank grote God dat een andere OS bedrijf bestaat die Microsoft heet... |
|
|||
|
|||
Ok officieel kan ik mijn iphone 4 niet meer herstellen
Edit: Het werkt nu na 100 keer de zelfde handeling uit te voeren. Laatst gewijzigd door Isoow; 03-08-10 om 01:07. |
|
|||
|
|||
ik raak inmiddels ook redelijk geirriteerd.
het probleem is dat ik op geen enkele wijze (ook niet via firmware wiki) de firmware kan downloaden! maakt iTunes automatisch een back up op het moment dat ik met shift op herstellen klik? Of moet ik de bestanden even handmatig kopieren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
LUKT NIET
Hai,
Ik heb net een nieuwe iphone 4, nu is er een nieuwe update. Maar ik krijg dus iedere x die foutmelding 3259. Nu heb ik het helemaal gedaan zoals hier iTunes voor Windows: muziek delen met Windows Firewall voor Internet-verbindingen beschreven staat. Maar NOG steeds die foutmelding. Nu zie ik hier wel dat het anders kan maar ik wil gewoon dat het via iTunes gaat. En ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed begrijp hoe ik het moet doen en welke ik moet nemen als ik die firmware hier download. Ik heb dus de iphone met versie 4.0.2 en wil naar die 4.1 Wie kan mij helpen. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Virus en Firewall uitzetten
Had hetzelfde probleem met dezelfde foutmelding.
IPSW besand downlaoden vanuit de WIKI lukte wel, *.zip vervangen door *.IPSW is ook een makkie. Maar als ik hem dmv de shift + "Hertsellen" wilden updaten kreeg ik de melding dat het update bestand niet compitable was? Omdat ik deze melding nooit eerder had gehad maar wat anders geprobeerd en bij de eerste poging meteen succes. Ik heb ESET internet security. Ik heb deze geheel uitgezet en dat vond i_tunes toch wel heel erg fijn. Hij begon meteen met back-uppen en updaten! Ik hoop dat jullie ook succes zullen hebben met deze vrij simpele oplossing. Grtz Mac |
|
||||
|
||||
Bij mij werkte het om de virusscan en firewall uit te zetten!
|
|
|||
|
|||
Ook een oplossing:
Using MSCONFIG to troubleshoot conflicts in Windows XP |
|
|||
|
|||
IOS 5
Bedankt voor de sugestie. Virusscanner uitgezet en vinkje weggehaald. Bedankt.
|
|
|||
|
|||
fout 3259
HELP MIJ ALSJEBLIEFT. Ik heb mijn ipod 4g gejailbreakt en nu wil ik hem bijwerken naar ios5 (ik zit nu op 4.3.3). als ik hem ga restoren zegt die dat er een foutmelding 3259 is. Ik weet niet wat ik moet doen. Het als al te laat voor Tiny Umbrella ofzo. Ik weet ook niet hoe ik mijn firewall moet uitzetten (een beetje dom). MAAR HELP ME ALSJEBLIEFT!!!!!!
Laatst gewijzigd door mickmonseurs; 18-10-11 om 19:36. |
|
|||
|
|||
Error3259
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kunnen jullie de firmware van IOS 5 op de site zetten. Alvast bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 niet updatebaar naar 4.3 (Fout -3259) | bartq | iPhone algemeen | 2 | 28-04-11 22:03 |
Windows: NOS Journaal Podcast geeft fout = -3259 | Sulo | iTunes | 4 | 07-04-11 17:34 |
Error -3259 na/tijdens download software 4.01 voor iPhone 3 gs | ada | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 11:17 |
Foutmelding 20 | RudolfKamphuis | Archief | 2 | 27-09-08 09:16 |
Foutmelding | debourgondier | iPhone algemeen | 1 | 17-07-08 18:38 |
|
|