kan iemand me helpen snap iets niet over het updaten van je iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb een iphone 2g 16gb nooit geunlockt gejailbrakt of wat anders maar als ik me iphone wil unlocken wat moet ik wij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iemand me helpen snap iets niet over het updaten van je iphone
hallo iedereen
ik heb een iphone 2g 16gb nooit geunlockt gejailbrakt of wat anders maar als ik me iphone wil unlocken wat moet ik wij het begin doen met itunes? update naar 2.2?of 2.1 ik snap het niet echt meer kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste eerst even The Virginizer draaien uit Cydia of Installer. Restore daarna in DFU mode naar firmware 2.2.1. Daarna download je de nieuwste versie van quickpwn en activeer + unlock je hem.
|
|||
|
|||
snap het niet helemaal
destiny ik snap het niet helemaal?
wat bedoel je met Je kunt het beste eerst even The Virginizer draaien uit Cydia of Installer. Restore daarna in DFU mode naar firmware 2.2.1. Daarna download je de heb je een link waar het staat hoe je iphone unlockt ik heb in de wiki handleiding gekeken maar daar staat wat anders in sorry |
|
||||
|
||||
Heb je momenteel Cydia of Installer op je iPhone staan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Druk gewoon op updaten in iTunes.
Vervolgens QuickPwn draaien. Klaar.
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp wil jij je iPhone unlocken, omdat er een simlock actief is? Je zegt zelf dat je nooit heb geunlocked (door middel van yellowsn0w ga ik vanuit). Waarschijnlijk is er een simlock actief en je kunt het unlocken door de simcode in te voeren.
Met betrekking updaten, gewoon in iTunes updaten klikken Als dat niet is, dan weet ik het ook niet meer, danwel graag wat specifieker het probleem uitleggen |
|
|||
|
|||
Trouwens: als je de iPhone NIET jailbroken hebt, negeer dan de bovenste reacties
|
|
|||
|
|||
Druk gewoon op updaten in iTunes.
Vervolgens QuickPwn draaien. Klaar.moet ik hem updaten naar 2.2 want als ik dat doe blokeert de dashboar volgens mij? en moet ik nog wat doen met cydia ofzo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: oohh ik snap er niks van wie kan mij helpen ? | m1chelle92 | Jailbreak | 1 | 10-04-11 16:58 |
ik snap iets niet en het ligt aan Cydia..? | RRox1993 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-03-11 23:38 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
Is er iemand in de omgeving van Venlo die me kan helpen? | dickevers | Unlock [archief] | 10 | 01-08-08 15:53 |
hoe moet ik van start gaan. kan er me iemand helpen | levent | Archief | 10 | 12-12-07 15:05 |
|
|