//

I-tunes delen

I-tunes delen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) als het goed is kun je je i-tunes delen? mijn man en ik hebben allebei een iphone. nu hebben wel allebei i-tunes geinstalleerd, hij op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-09, 15:00
iphoneluffff iphoneluffff is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard I-tunes delen

als het goed is kun je je i-tunes delen?
mijn man en ik hebben allebei een iphone. nu hebben wel allebei i-tunes geinstalleerd, hij op z'n pc en ik op m'n laptop.. nu probeer ik het in i-tunes te delen. die optie is er wel maar hij ziet de iphone van mijn man niet. wie kan me helpen??
En als hij op delen staat, kun je dan apps ook delen ?

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-09, 01:13
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

De optie "delen" in iTunes is niet om te zorgen dat je iPhone op andere computers kunt benaderen maar om de muziek van een andere computer in jouw iTunes te kunnen afspelen. Als beide computers in hetzelfde netwerk zitten en de optie delen aan hebben zou je elkaars computer moeten zien in het lijstje aan de linker-kant. Je kunt de muziek ook niet kopiëren op die manier, alleen maar afspelen.
__________________
...
  #3  
Oud 04-02-09, 01:24
iphoneluffff iphoneluffff is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

bij hem zag je wel mijn bieb maar ik niet op de mijne. kun je dan wel apps delen? of ook niet. je zou toch muziek kunnen slepen naar je bieb?
ik kan het nergens vinden..
bedankt voor je reactie trouwens
  #4  
Oud 04-02-09, 01:29
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Als jij zijn "bieb" niet ziet dan heeft -of- hij het delen niet aan staan -of- jij niet aan staan dat de gedeelde biebs wilt zien, moet namelijk van beiden kanten worden aangegeven.

En nee, je kan niet de muziek uit de bieb van een ander naar die van jezelf slepen. Sterker nog, je kunt er helemaal NIETS mee behalve afspelen. Best balen inderdaad, want ik heb sinds kort een oude laptop als een soort van iTunes server draaien waarvan ik dus de gedeelde "bieb" op mijn PowerBook afspeel. Maar als ik een tikfout in een titel wil corrigeren moet ik toch echt weer op de betreffende laptop zelf aanloggen.

Dus helaas; apps kun je al helemaal wel vergeten op die manier.

Maar... volgens de voorwaarden van de iTunes Store mag je muziek EN apps op maximaal 5 apparaten installeren mits deze natuurlijk ook zijn aangemeld. Dus als manlief en jij de computers/iphones via dezelfde account aanmelden kunnen jullie (dan weliuswaar afzonderlijk) gewoon dezelfde apps installeren zonder ze meerdere malen te moeten aanschaffen.

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 04-02-09 om 02:50.
  #5  
Oud 04-02-09, 12:57
iphoneluffff iphoneluffff is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 24
Standaard

beiden hebben we hem op delen staan. kan het een conflict geven dat ik vista heb en hij windows xp ? bij hem doet het wel, bij mij niet

zal even proberen om met dezelfde account te doen.
  #6  
Oud 04-02-09, 18:25
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ay. Windows ben ik helaas (voor anderen dan) niet zo bekend meer mee sinds ergens in 2000. Weet wel dat ik van VEEL mensen geouwehoer heb gehoord over Vista met het blokkeren van lukraak van alles en nog was. Pas nog een vriendin die met geen mogelijkheid haar Palm kon syncen in dat OS van Mickeysoft.

Dus ja, denk dat het inderdaad wel eens aan Vista kan liggen. Misschien eens proberen of het werkt als je daarvan de firewall uitzet?

(InternetRebel is niet verantwoordelijk voor wat voor gevolgen dan ook als gevolg van adviezen m.b.t. tot Windows Vista of om het eender welk Micro$oft product.)
  #7  
Oud 08-03-09, 10:37
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Maakt niet veel uit, ik deel op een Mac Pro en kan de bibliotheek op een XP Pro en Vista Ultimate computer probleemloos benaderen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
agenda delen dettie iPhone algemeen 0 27-10-10 12:28
Windows: Bibliotheek delen therobs iTunes 0 30-08-09 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.