outlook verzenden fout discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik kan wel verzenden maar niet ontvangen op mijn foon heb alle accounts gesynct iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook verzenden fout
hoi ik kan wel verzenden maar niet ontvangen op mijn foon heb alle accounts gesynct iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult toch echt wat meer informatie moeten geven. Begin maar bij wat voor soort email je gebruikt. Pop3, IMAP of nog wat anders?
|
|||
|
|||
alles pop 3 gewoon gesynct en accounts staan er goed in alleen ontvangen gaat goed maar beantwoorden krijg ik een foutmelding met een server bv chello
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
mails via exchange worden pas opgehaald na verzenden/ontvangen via outlook of owa | mrgoolie | iPhone algemeen | 5 | 22-07-09 15:57 |
Windows: Contacten van Nokia 6300 -> Outlook -> iPhone: gaat fout | LA_Ranger | Desktop-applicaties | 0 | 21-05-08 13:44 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|