//

iTunes muziekbibliotheek

iTunes muziekbibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in Itunes naar de muziekbibliotheek kijk, valt mij op dat, als ik de boel orden op album, hij van sommige albums de liedjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-09, 12:36
HansWorst HansWorst is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard iTunes muziekbibliotheek

Als ik in Itunes naar de muziekbibliotheek kijk, valt mij op dat, als ik de boel orden op album, hij van sommige albums de liedjes niet in het betreffende album zet.

Als je dan checkt bij 'info tonen' staat er bij album wel de titel van het album. Maar alle nummers van het album staan dus los genoemd, en niet in 1 map!! Ook wil het niet werken als al de betreffende nummers selecteer en een vinkje zet bij album en daar de naam van het album zet

Check de bijlage! Hij moet gewoon al die nummers in één map zetten! Ik zit ook bij de albums sectie, en niet bij de artiesten sectie!

Ik heb dit probleem bij meerdere nummers. Heb ook een album 'losse nummers' maar bij albums heb ik meerdere albums 'losse nummers'. Hij moet daar gewoon 1 album van maken!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg naamloos.jpg‎ (56,1 KB, 17x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-09, 21:10
lou1965 lou1965 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dit ook! Is hier geen reactie op gekomen? Ik vind het ZO onoverzichtelijk! Of komt dit door het importeren van albums vanuit windows mediaplayer?
  #3  
Oud 04-03-09, 22:02
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Ik heb dit ook wel eens gehad, 'gewoon' op Mac OS X, dus niks met importeren uit een ander programma...
  #4  
Oud 09-03-09, 16:39
DCT DCT is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Mogelijk wordt dit veroorzaakt door de optie "deel van een verzameling" heb je bij artiesten de kreet verzamelingen staan? klik daar eens op en kijk dan eens of de "verloren"nummers daar staan?
  #5  
Oud 09-03-09, 16:41
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

of het ligt aan de album artiest, als je deze veranderd naar de echte artiest (via meer info) dan zou het weer goed meoten zijn
__________________
Trots lid van iDevclub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 13:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.