Synchroniseren met LotusNotes mogelijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Door het overstappen naar een nieuwe werkgever krijg ik een nieuwe provider, een window's machine en dus ook een nieuw mailsysteem... te weten LotusNotes. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren met LotusNotes mogelijk?
Door het overstappen naar een nieuwe werkgever krijg ik een nieuwe provider, een window's machine en dus ook een nieuw mailsysteem... te weten LotusNotes.
Mijn iPhone gebruik ik nu met name voor agenda en contacten beheer maar ik vraag mij af, kan ik deze ook op LotusNotes synchroniseren en zo ja hoe...? Hoor graag tips en advies want dat ik van OS X naar Window's moet is al erg genoeg, wil graag graag mijn iPhone blijven gebruiken... Reeds dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, contacten, lotusnotes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps op 2 PC's synchroniseren mogelijk? | marsman | iTunes | 3 | 24-10-11 02:54 |
Iphone agenda items weg na synchroniseren, herstellen mogelijk? | wtheiner | iTunes | 0 | 15-12-10 18:16 |
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal | mandersa01 | Archief | 2 | 22-12-09 15:08 |
iPhone draadloos synchroniseren: mogelijk! | vincentjanv | Archief | 1 | 06-01-08 19:21 |
|
|