Itunes steeds opnieuw machtigen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het probleem dat ik mijn computer steeds moet machtingen wat resulteert dat ik nu maar 1 machtiging over heb. Hij geeft steeds aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het probleem dat ik mijn computer steeds moet machtingen wat resulteert dat ik nu maar 1 machtiging over heb. Hij geeft steeds aan dat ik op een andere computer werk terwijl ik maar vanaf 1 computer werk, wat nu? Straks is alles weg
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 8.2, maar ik heb het probleem nog steeds.
Sterker ik heb apps gekocht onder twee verschillende accounts en iedere keer vraagt Itunes mij om 2x mijn computer te machtigen. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook, maar alleen bij applicaties synchroniseren. Kan het liggen aan dat ik een account heb zonder creditcard?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een soortgelijk probleem. Heb mijn computer in de iTunes Store gemachtigd en als ik dan mijn muziek/apps wil synchroniseren geeft ie bijgevoegde foutmelding!!!!
Melding geeft aan dat compu niet gemachtigd is terwijl dit wel het geval is??? Nog iemand zo'n melding gehad? Wie helpt me verder want ik word er onderhand gek van Thnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo ik heb het zelfde probleem ik heb me iphone nu albijna een jaar en heb dit probleem altijd algehad , ook met de touch trouwens maar ik wil er eigenlijk nu wel is vanaf , het hoort uit eindelijk niet zo te zijn en dacht dat het met itunes 9 wel weg zou zijn het verveelende is dat je steeds moet machtigen en itunes aan geeft dat ie al een machtiging heeft (ik werk maar met 1 laptop) maar ook moet ik steeds de iphone 2 x sync anders ontbreken er apps omdat ie tijdens de eerste keer sync de machtiging vraagt Ik hoop op een snelle oplossing !!! |
|
|||
|
|||
Hier staat de oplosing. iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases
Na verwijdferen van SC bestand in Vista was probleem opgelost. |
|
|||
|
|||
machtiging itunes
Citaat:
In "deze computer" open je het tabje "organiseren" (links boven) vervolgens open je map- en zoek opties --> weergave --> verborgen mappen en bestanden weergeven. Wanneer je dit hebt gedaan navigeer je naar C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes In dit mapje zie je SC info staan, verwijder deze map, start je comp. opnieuw op, open itunes, machtig je computer en alles werkt weer naar behoren. Succes |
|
|||
|
|||
Na verloop van tijd ook met dit fenomeen te maken gehad.
Alles uitgevoerd wat Apple voorsteld. Zelfs de SC map weggehaald. Toch bleef het probleem bestaan met het herhaaldelijk authoriseren. Mailtje naar Apple en daar bleek dat de twee account die wij thuis hebben elkaar bijten. Van de kant van Apple is de machtiging ingetrokkken, nogmaals een nieuwe update van iTunes (9.0) en opnieuw, twee keer, machtigen. Nu werkt het weer als vanouds. Succes. |
|
|||
|
|||
Hi guys,
Ik heb hetzelfde probleem gehad en net een oplossing gevonden denk ik; sluit iTunes af en zoek je iTunes.exe bestand op je computer. Rechter muisklik en kies voor 'Als administrator uitvoeren', daarna bevestigen en als ie volledig is opgestart machtig je de computer opnieuw. Als je daarna synchroniseert krijg je die vraag niet meer... Hopelijk is dit voor iedereen een oplossing! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Erg vervelend, ik heb mijn PC gemachtigd. En nu blijft hij maar aangeven dat hij niet gemachtigd is zodra ik wil syncen.. Dan trek ik de machtiging in, en doe het opnieuw en dan blijft ie het aangeven als ik wil syncen. Ik machtigde hem toen nog een x en toen zei die Computer reeds gemachtigd, dus ik nog een x syncen.. Zegt ie weer PC niet gemachtigd. Ook al mn pc opnieuw opgestart etc.. Wat moet ik nou
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu ging ik hem syncen en heeft ie alle programma's gewist. lekker dan. Ik begrijp het echt niet! |
|
|||
|
|||
zal de bovengenoemde zaken uitvoeren, en toch even een vraag vooraf: ik had eerst een account met een bepaald e-mail adres, dit account heb ik aangepast vanwege een nieuw e-mailadres. En dat lijkt elkaar te bijten, ik krijg ook meldingen van de machtig deze computer en problemen met het synchroniseren. iTunes zegt dat bepaalde app niet overgezet kunnen worden vanwege een andere account? Kortom, help?
|
|
|||
|
|||
Elke keer weer als ik wil syncen maakt hij die SC info map weer opnieuw aan.
|
Labels |
itunes machtiging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opnieuw machtigen op 01-01-2011 | nlrela | iPhone algemeen | 4 | 01-01-11 16:37 |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Windows: iTunes configureert steeds opnieuw | Jeroenz | iTunes | 0 | 11-02-10 21:28 |
itunes machtigen | dannydaboy1984 | Archief | 2 | 02-02-09 21:17 |
|
|