Foutmeldingen in iTunes, iPhone start niet op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik mij iphone uitgezet en toen ik 'm vanochtend weer aandeed deed het ten eerste verschrikkelijk lang voordat het ding aanging. Vervolgens kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmeldingen in iTunes, iPhone start niet op
Gisteravond heb ik mij iphone uitgezet en toen ik 'm vanochtend weer aandeed deed het ten eerste verschrikkelijk lang voordat het ding aanging. Vervolgens kon ik alleen een noodoproep plaatsen en gaf het aan dat ik 'm op iTunes moet aansluiten om 'm te herstellen. Zojuist dus aangesloten, maar hij gaf eerst de foutmelding dat mijn iPhone is vergrendeld met een wachtwoord. Maar op mijn iphone kan ik geen wachtwoord invoeren, want zover komt ie niet.
Daarna restart de telefoon uit zichzelf en plots na 4 keer laadde hij mijn foto's en startte iTunes. Vervolgens met de melding dat mijn simkaart niet geplaatst zou zijn of dat er een simwachtwoord opzit. Dan maar t-mobile gebeld, maar die kunnen mij ook niet helpen. Ik heb al tot twee keer aan toe een DFU geprobeerd, maar zonder succes. Heb ook al de simkaart erin en eruit gehaald, maar dat helpt ook niet. iTunes re-installen hielp ook niet. Heeft iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes start niet op. | dddaniel96 | iTunes | 11 | 20-05-11 02:50 |
Iphone 3GS start niet meer up na itunes fout | Prom0 | iTunes | 2 | 16-05-11 18:37 |
Windows: itunes start niet | karel1958 | iTunes | 6 | 20-04-10 19:57 |
iTunes icoontje iPhone start niet meer op | Rob_Hoi | iTunes | 12 | 04-02-09 22:29 |
Windows: Itunes start niet op | Tom11 | iTunes | 13 | 06-09-08 18:35 |
|
|