Iphone 3GS start niet meer up na itunes fout discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou vannochtend mijn Iphone updaten, maar tijdens deze update kreeg ik een fout bij Itunes. na deze error wou ik mijn mobiel opstarten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS start niet meer up na itunes fout
Hallo,
Ik wou vannochtend mijn Iphone updaten, maar tijdens deze update kreeg ik een fout bij Itunes. na deze error wou ik mijn mobiel opstarten alleen dit lukte niet. ik kreeg alleen maar de afbeelding te zien dat ik mijn iphone moet aansluiten. vervolgens wou ik mijn iphone in DFU zetten alleen dit lukt niet omdat de Iphone zich zelf opnieuw opstart. wanneer ik de usb kabel er in doe en met itunes herstellen doe, gaat itunes aan de slag maar bij onmgeveer de 90% valt hij uit en krijg ik foutcode 1015. weet iemand hier meer van? Mvg Bart Tuinstra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
in host bestand staat niks van apple,
ik ben vandaag ook naar de saturn en apple winkel geweest, die kregen het ook niet voor elkaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone 3GS start niet meer op | Otman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 21:25 |
Iphone 3GS start niet meer op | Amazingjay | Archief | 3 | 21-02-10 23:58 |
Iphone 3GS start niet meer op | GuidoBman | Archief | 4 | 12-11-09 13:10 |
iphone 3gs start niet meer op 3.1 | evinx | Archief | 6 | 12-10-09 22:22 |
|
|