2 iphones op een pc (windows) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik heb nu al een tijdje een iphone en hij werkt prima. Nu wil mijn vrouw er ook een aanschaffen echter komen we dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iphones op een pc (windows)
Goededag,
Ik heb nu al een tijdje een iphone en hij werkt prima. Nu wil mijn vrouw er ook een aanschaffen echter komen we dan niet in problemen als we hem aan de pc hangen? Ga ik dan mijn muziek, contacten enz. delen mijn vrouw haar iphone? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goede vraag wil ik ook graag antwoord op...
ik heb zelf een iphone en een ipod met minder geheugen en kan nog geen muziek op ipod zetten want die is dan al vol voor hij geseingroniseerd is. |
|
|||
|
|||
Maak een nieuwe gebruiker op je computer aan voor je vrouw.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones synchroniseren met één computer | BASTARDO! | iTunes | 22 | 16-05-12 16:47 |
Een gekochte App op meerdere iPhones? | mclos | iPhone Apps | 8 | 12-11-10 18:45 |
iPhone: Nieuwe iPhones reeds met een 4.1 update? | maart85 | Jailbreak | 3 | 17-09-10 01:29 |
Windows: Itunes op een windows pc en een Imac ? | VD Services | iTunes | 2 | 14-04-08 14:04 |
|
|