Notities synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is kan nu met 3.0 m'n iPhone notities synchronisren met m'n macbook en m'n pc. Maar hoe? Ik gebruik MobileMe voor agenda, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities synchroniseren
Als het goed is kan nu met 3.0 m'n iPhone notities synchronisren met m'n macbook en m'n pc.
Maar hoe? Ik gebruik MobileMe voor agenda, contacts e.d. maar zou het toch wel tof vinden als ik een notitie of takenlijst zou kunnen syncen. Weet iemand hoe en wat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
notities
Ik heb dezelfde vraag over het synchroniseren van notities.
Weet iemand uberhaupt een site met uitleg over de nieuwe mogelijkheden na de update van deze week? Ik zie wel wat er allemaal kan, maar niet hoe het moet! Met dank, Wilfrida |
|
|||
|
|||
niemand die iets weet van notities synchroniseren??
|
|
||||
|
||||
Dit kan gewoon met iTunes, of wordt dit niet bedoeld? (zie bijlage)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
notities synchroniseren
ja dat zou in principe nu moeten kunnen via itunes
alleen staat er bij mij dat er geen programma daarvoor is aangewezen ik weet niet welk programma dat is en hoe ik dat moet aanwijzen bedankt wilfrida |
|
||||
|
||||
Ik doe dat met Outlook. Heb er eigenlijk niets voor hoeven instellen, maar dat kan ook komen doordat ik altijd Outlook al gebruikte en dit gewoon is toegevoegd met OS 3.0.
|
|||
|
|||
WAAR staan de notities na het synchroniseren van de iphone, en waarmee kan je ze openen en bewerken??? dat is volgens mij de vraag hier.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. In Itunes staat het vinkje aangevinkt. Maar waar blijven de notities? In Mail en in Entourage staan ze niet. Waar zijn ze te vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
MobileMe is (nog steeds) geen optie helaas... |
|
|||
|
|||
Notities
Ik gebruik een mac, maar ik kan de notities niet vinden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Fout bij synchroniseren van notities tussen Mac en iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notities en Bookmarks synchroniseren | koenverbruggen | iTunes | 1 | 20-04-11 11:01 |
Windows: Contactpersonen en notities synchroniseren | flyingjack | iTunes | 2 | 09-11-09 19:10 |
Notes (notities) synchroniseren | damnet | Archief | 1 | 07-06-09 16:28 |
|
|