//

Foto's op mijn pc zetten

Foto's op mijn pc zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Iphoners, Ik heb vanaf een andere pc mijn Iphone aangesloten, hierbij heb ik via Iphone van -> foto's foto's op mijn Iphone gysynchroniseerd. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-09, 00:20
Jermainee
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Foto's op mijn pc zetten

Hi Iphoners,

Ik heb vanaf een andere pc mijn Iphone aangesloten, hierbij heb ik via Iphone van -> foto's foto's op mijn Iphone gysynchroniseerd. Deze staan nu op mijn Iphone. Als ik de Iphone op mijn eigen pc aansluit kan je een mapje openen met foto's, deze foto's staan niet in dat mapje die ik heb gesynchroniseerd.

Hoe kan ik de foto's die ik heb gesynchroniseerd nu van mijn Iphone afhalen naar mijn pc, ik heb iPhoneBrowser wel op mijn pc staan, ik weet ook niet of het daarmee kan, ze staan iig niet bij [root], DCIM, .MISC of 100APPLE.

Overigens gebruik ik Windows Vista

Graag een oplossing.

Alvast bedankt!

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 13:38
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Ik doe altijd via Windows Photo Galerie.
Die laat altijd alleen de nieuw toegevoegde fotos van mijn iPhone. Dan kan ik de fotos op mijn iPhone laten staan, en worden niet steeds alle fotos gesyncd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 01:56
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 08-09-09 23:53
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 15:13
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.