2 iPhones / 1 iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ! heb vandaag een nieuwe iPhone 3GS gekocht en heb m'n "oude" 3G aan m'n vriendin gegeven. Nu vroeg ik me af hoe we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iPhones / 1 iTunes
Hey !
heb vandaag een nieuwe iPhone 3GS gekocht en heb m'n "oude" 3G aan m'n vriendin gegeven. Nu vroeg ik me af hoe we elk onze iPhone kunnen syncen in 1 en dezelfde iTunes zonder dat we elkaars nummers etc overnemen... iemand een oplossing? Groetjes! Pieter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde voor mijn zuster gedaan, herstellen zonder de syncr met outlook, maar wel de programma's en zo lang ze niet syncr moet zij haar geen zorgen maken
|
|
||||
|
||||
Verschillende Playlists maken en alleen die van jou syncen?
|
|
|||
|
|||
ik heb de iphone (mijn oude) hersteld, gewoon niet gesync met outlook, mijn zuster zal deze niet echt gaan syncr met itunes, dus mijn programma's en muziek staan erop. dus ik veronderstel dat indien zij haar iphone ooit zal syncr deze programma's zullen verdwijnen. meerdere playlist, ik weet het niet echt ? laat eens iets weten, indien je een oplossing hebt, maar op dit moment denk ik aan deze oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 iPhones op 1 iTunes | absrnd | iTunes | 20 | 31-10-11 16:34 |
Windows: 2 Iphones en Itunes | Eros0208 | iTunes | 1 | 03-12-10 19:11 |
2 iPhones synchroniseren in iTunes ?? | uluru1964 | iTunes | 3 | 22-08-10 09:34 |
Aantal iPhones op 1 iTunes | desmodus | iPhone Apps | 0 | 21-06-10 12:48 |
2 iPhones 1 iTunes account | LuigiStyla | iTunes | 19 | 10-03-09 17:00 |
|
|