2 iPhones synchroniseren in iTunes ?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een hele goedemorgen ! Ben nu in het gelukkige bezit van de iPhone 4. Nu heb ik mijn reservekopie van de oude 3G teruggezet. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iPhones synchroniseren in iTunes ??
Een hele goedemorgen !
Ben nu in het gelukkige bezit van de iPhone 4. Nu heb ik mijn reservekopie van de oude 3G teruggezet. Dit is goed gegaan. Naam ook veranderd. Nu wil ik de 3G aan mijn dochter geven, maar zonder alle Apps en alle contacten, muziek etc. Zij krijgt hier een selectie uit. Hoe is dit te verwezenlijken zonder dat daarna bijvoorbeeld de synchronisatie van beide iPhones in de soep loopt ? Alvast bedankt voor tips en reacties !! groetjes Olaf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via herstel en dan de eerste reserve kopie te kiezen
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen libertycity,
En als ik de eerste reservekopie niet meer heb ? Ik heb van de laatste maand de kopien wel, maar van de voorgaande maanden/jaar geen kopie meer. Hoe dan verder ? |
|
|||
|
|||
dan kies je er een van begin van de maand en dan zijn als het goed is je contacten ook weg en apps kun je handmatig of via itunes verwijderen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee iPhones synchroniseren met één computer | BASTARDO! | iTunes | 22 | 16-05-12 16:47 |
2 iPhones op 1 iTunes | absrnd | iTunes | 20 | 31-10-11 16:34 |
Windows: 2 Iphones en Itunes | Eros0208 | iTunes | 1 | 03-12-10 19:11 |
Mac OS X: 2 iPhones / 1 iTunes | Pieter O. | iTunes | 3 | 26-06-09 22:30 |
Tijden verschillen bij synchroniseren met twee IPhones | krema01 | iTunes | 1 | 18-05-08 21:39 |
|
|