synchroniseren ? alle bestaande programma's worden vervangen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 3.0 heeft een collega van me er meteen Navignon op gezet. Dit heeft hij op zijn eigen pc met zijn eigen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren ? alle bestaande programma's worden vervangen
Na de update naar 3.0 heeft een collega van me er meteen Navignon op gezet. Dit heeft hij op zijn eigen pc met zijn eigen Itunes gedaan. Nu hang ik mijn iphone aan mijn eigen pc (aan itunes), en als ik dan wil synchroniseren krijg ik de volgende melding:
"weet u zeker dat u programma's wilt synchroniseren ? Alle bestaande programma's en de bijbehorende gegevens op weet u zeker dat u programma's wilt synchroniseren ? Alle bestaande programma's en de bijbehorende gegevens op de iphone worden vervangen door programma's uit deze itunes-bibliotheek" dat wil ik natuurlijk niet omdat ik dan alles kwijt ben. Hoe moet ik dit oplossen ?? ik hoop dat jullie het weten, ik kom er niet uit. gr.Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je je account ook niet uitloggen in iTunes of op je iPhone,
|
|
|||
|
|||
Als hij dit heeft gedaan met zijn eigen itunes onder zijn eigen account, moeten hij jou account eerst machtigen. Dit kan hij doen in itunes via Store -> Computer machtigen, volgens mij moet hij dan jou account gegevens hebben om jou te kunnen machtigen.
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt. Zodra ik mijn collega weer zie ga ik dat proberen.
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Synchronisatie
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programma's worden verwijderd bij synchroniseren | Kitte | iPhone Apps | 7 | 23-05-10 15:13 |
alle programma's kwijt! | jellereinink | Archief | 9 | 20-03-09 21:47 |
Foto: niet alle fotomappen worden overgezet | filipdeceulaer | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-08 02:59 |
|
|