Al mijn muziek kwijt #@$%^&*:-( discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 3.0 was ik ineens mijn beltonen kwijt. Heb ik deze weer teruggezet, ben ik ik in een keer al mijn muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al mijn muziek kwijt #@$%^&*:-(
Na de update naar 3.0 was ik ineens mijn beltonen kwijt. Heb ik deze weer teruggezet, ben ik ik in een keer al mijn muziek kwijt
Iemand een idee? Ik had hem al op handmatig synchroniseren staan. Baal hier stevig van |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zal waarschijnlijk ook het vinkje bij muziek synchroniseren aan hebben gestaan en niets aangevinkt in de itunes lijst.
|
|
|||
|
|||
Had er voor gekozen om mijn muziek niet lokaal te zetten maar op een externe HD... denk toch maar dat ik dat ga veranderen en toch mijn favoriete albums lokaal zet. Is uiteindelijk niet zo'n groot bestand en heb al iTunes bekort tot alleen deze mac.
Blijft toch niet het meest vriendelijke programma... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekochte muziek kwijt na aankoop! | Branmic | iPad algemeen | 6 | 05-06-19 18:19 |
Al mijn contacten kwijt! | stefvangils | iPhone algemeen | 13 | 18-08-11 11:28 |
Windows: aangekochte muziek kwijt? | LJArnoud | iTunes | 2 | 13-03-10 23:54 |
iPhone: help: al mijn iconen kwijt | mhoutman | Jailbreak | 16 | 08-09-08 23:06 |
Muziek: al mijn liedjes kwijt? | poeske | Muziek, foto & video | 2 | 03-09-08 19:56 |
|
|