Iphone 3G wil niet synchroniseren. help aub discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit met het volgende probleem ik heb zo'n code in het begin als ik mijn iphone aandoe ( geen pin-code ) maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G wil niet synchroniseren. help aub
hallo,
ik zit met het volgende probleem ik heb zo'n code in het begin als ik mijn iphone aandoe ( geen pin-code ) maar een code dat je elke keer als je u iphone aanzet moet intypen maar ik heb ( als hij met het USB kabeltje aangesloten is aan mijn pc deze code ingevoerd maar dan doet het nogaltijd niets ? zouden jullie aub me kunnen helpen Hartelijk bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaats naar synchronisatie.
|
|
|||
|
|||
Zover ik de foutmelding kan zien is dit eenvoudig op te lossen.
Zet in de I-phone toegangs code uit. (instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> Zet code uit) Vervolgens haal je de kabel eruit, stopt hem erna weer in. Dan moet je in Itunes je PC machtigen als je dat nog niet had gedaan. Ik vergat dat in het begin ook bij een andere PC. Hopelijk lost dit het probleem op. (Dit is me eerste post en kon de foutmelding niet helemaal goed lezen (Werk PC)) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren wil maar niet lukken!!! | Fransman | iTunes | 8 | 28-11-10 17:50 |
Windows: iTunes wil niet synchroniseren | swatsch | iTunes | 5 | 26-09-10 12:37 |
iTunes wil apps niet synchroniseren | robbieronald | iTunes | 8 | 15-04-10 18:14 |
Itunes wil programma's niet meer synchroniseren | baro | iTunes | 12 | 14-02-10 15:11 |
ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren | itamarkool | iTunes | 8 | 30-09-09 11:11 |
|
|