Dubble weergaven van afbeeldingen op de i-phone?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) He, In Itunes ben ik nu al mijn albums een beetje aan het sorteren, maar er is een ding dat me nogal stoort. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes: zelfde album, toch los van elkaar :S
He,
In Itunes ben ik nu al mijn albums een beetje aan het sorteren, maar er is een ding dat me nogal stoort. Ik heb bepaalde nummers die op één album staan, de hebben dezelfde album titel en artwork maar toch worden ze weergegeven alsof het 2 verschillende albums zijn. Dit doet hij bij verschillende albums. Post er een screen bij zodat jullie zien wat ik bedoel. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? gr max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Selecteer alle nummers van dat album -> Info -> Zet verzameling op "ja"
|
|||
|
|||
goede tip! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
ook namens mij, in de meeste gevallen werkt het!
|
|
|||
|
|||
Dubble weergaven van afbeeldingen op de i-phone??
Hallo Allemaal,
Altijd als ik albums op mijn i-phone zit vindt ik het leuk om de afbeeldingen erbij te doen zodat als je de i-phone horizontaal houdt dit wordt weergeven. Normaal gesproken ging dit goed maar nu heb ik ineens dat er bijvoorbeeld bij een album met various artists meerdere afbeeldingen worden weergeven maar deze zou ik graag allemaal bij een hebben. Weet iemand een oplosssing? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je bij een album van diverse artiesten 1 afbeeldingen wilt, kan je alle nummers van het desbetreffende album selecteren, dan rechtermuisknop, eigenschappen en daar een afbeelding meegegeven. Dit zou de bestaande afbeeldingen moeten overschrijven.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 29-07-09 om 00:15. Reden: Quote toegevoegd |
|
|||
|
|||
albums toevoegen...opgesplitst????
soms als ik albums toevoeg aan de libary wordt een album opgesplitst in 2 of meerdere delen (heel irritant) en ik heb geen idee hoe ik deze vervolgens weer onderbreng in 1 album.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan alle nummers van het desbetreffende album selecteren, rechtermuisknop, eigenschappen. Dan kan je, naast de artiest, ook de albumartiest meegegeven. Deze invoeren zou al moeten helpen. In dit eigenschappenscherm kan je ook meteen controleren over bij elke nummer de titel van het album is meegegeven. Daarnaast zou je ook nog het totale aantal tracknummers kunnen meegegeven. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 29-07-09 om 00:16. Reden: Quote toegevoegd. |
|
|||
|
|||
allebei,
maar ik ga je tips gebruiken en dan bericht ik weer |
|
|||
|
|||
nou gisteren ff albumartiest ingevuld of weggehaald en dan worden ze onder 1 album geplaatst, simple
thanx |
|
||||
|
||||
Bedoel je misschien dat je de nummers niet als één cd ziet, maar dat elk nummer van die betreffende cd apart word weergegeven op je iphone en dus elk nummer voorzien is met hoesje. (nou hoe moet ik dit nu uitleggen )
Volgens mij is het simpel op te lossen als dit het geval is. Ga in Itunes op je pc/mac naar de betreffende cd. Rechtsklik op de cd > info tonen > Je krijgt een melding en gewoon ja kiezen > op het tabblad opties kiezen voor de optie deel van een verzameling > ja. Dan weer even syncen en kijken of de cd nu wel als één cd word weergegeven op je iphone. Volgens mij moet dit het probleem oplossen. ps: kijk ook eens bij dit topic https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post330372 misschien lukt het zo ook wel
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black Laatst gewijzigd door Patipod; 28-07-09 om 16:12. |
|
|||
|
|||
Heb dat imiddels geprobeerd maar is helaas niet gelukt.
Zie foto voor screenshot van me probleem. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
Dit zou verholpen moeten worden door bovenstaande tips. Weet je heel zeker dat je een albumartiest hebt meegeven? Zo ja, voeg het totale aantal tracknummers ook aan alle nummers toe. Vervolgens kan je albumartiest weer weghalen om die vervolgens weer toe te voegen, werkt ook |
|
|||
|
|||
Bij mij helpt het idd altijd om een heel album te voorzien van albumnaam en album-artiest. Gewoon Various Artists doe ik dan. Maar 1x album-art per CD.
|
|
|||
|
|||
Waarom werkt dit in sommige gevallen dan niet?
Ik heb ook een flinke verzameling maar o.a. verzamelcd's willen nogal verspreid door iTunes staan terwijl ze toch echt exact dezelfde albumbenaming hebben? |
|
|||
|
|||
In Windows zie ik nergens "Verzameling" o.i.d. staan bij eigenschappen.
Edit: ah, het is me eindelijk gelukt. Wat een gedoe Ik snap alleen nog niet hoe je juist de liedjes die je in 1 album kan selecteren. Ik had nu alle liedjes via "Onlangs toegevoegd" maar als ik nu nog een album toegevoegd staat het oude "Onlangs toegevoegd" er ook nog steeds Sorry voor dubbel post hoor, maar overal staat dat je de nummers moet selecteren maar hoe selecteer ik ze dan allemaal als ze allemaal APART staan? Laatst gewijzigd door Timmeh_; 16-08-09 om 10:24. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
citaat:
Bij mij helpt het idd altijd om een heel album te voorzien van albumnaam en album-artiest. Gewoon Various Artists doe ik dan. Maar 1x album-art per CD. Dit heeft bij mij ook geholpen. Laatst gewijzigd door jdenijs; 01-09-09 om 22:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeeldingen opslaan van internet? | orli | iPhone algemeen | 10 | 24-11-12 10:09 |
installer en mapje van fotos en afbeeldingen ontbreken | mxcrosserkeuh | iPhone algemeen | 10 | 19-11-08 17:54 |
iCal afspraken weergaven op summerboard | aernout | iPhone algemeen | 0 | 17-12-07 18:39 |
|
|