Nieuw account maken. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Ik heb in het begin met de aanschaf van mijn iphone een account aangemaakt. Natuurlijk met creditcard gegevens. Nu moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw account maken.
Ik heb een vraag.
Ik heb in het begin met de aanschaf van mijn iphone een account aangemaakt. Natuurlijk met creditcard gegevens. Nu moet ik het creditcard nummer veranderen. Nu heb ik het aangepast maar als ik iets bestel wordt het nog steets op de oude nummer gefactureerd. heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat het op het nieuwe nummer afgeschreven wordt? Ik kan natuurlijk een nieuw account maken met de nieuwe gegevens. maar dan kan ik de oude games en tool niet nog een keer installeren als dat eventueel moet. of kan ik een account samen voegen? Ik hoop dat iemand mijn kan helpen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw email account toevoegen wil niet! | nicolebilly | iPhone algemeen | 6 | 12-04-11 13:42 |
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps | vuurvreter | iTunes | 3 | 29-11-10 10:02 |
Nieuw iTunes account | sentmen | iTunes | 4 | 27-07-10 01:19 |
Windows: nieuw itunes account. | Sultan | iTunes | 3 | 05-02-10 20:31 |
Account maken, geen visa | _.Linn._ | Archief | 2 | 15-09-09 23:00 |
|
|