Niet meer kunnen syncen na reset discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een vastloper heb ik m'n iPhone 3GS noodgedwongen terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu kan ik niet meer synchroniseren met iTunes, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet meer kunnen syncen na reset
Hallo,
Na een vastloper heb ik m'n iPhone 3GS noodgedwongen terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen. Nu kan ik niet meer synchroniseren met iTunes, als ik m'n iPhone aan m'n pc koppel krijg ik de volgende melding: "iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw". Ik heb al diverse dingen geprobeerd, maar ik kom er (nog) niet uit. Hierdoor kan ik dus m'n apps niet terug op m'n iPhone zetten, maar ook bijv. al m'n muziek krijg ik er nu niet op Heeft iemand een oplossing voor deze uitdaging? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een soortgelijk synchronisatie probleem, kan mijn agenda niet synchroniseren. foutmelding -50. Ik werk met een macbook pro. Heb al een reset gedaan waarbij wel alle app. en itunes instellingen teruggezet zijn ook de oude ical maar niet de veranderingen die ik nu in mijn ical heb gezet. Wat is foutmelding -50? Hoe kan ik het oplossen. Miekie |
Labels |
aanbiedergegevens, itunes, synchronisatie, synchroniseren, usb kabel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op na reset | whehe | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 15:03 |
Iphone doet niks meer reset werkt niet | Nickspie | iPhone algemeen | 14 | 23-02-10 14:02 |
app store verdwenen en niet kunnen syncen | auke^ | iTunes | 1 | 01-02-10 23:09 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
niet meer kunnen bellen | basjebas | iPhone algemeen | 3 | 22-02-09 17:54 |
|
|