//

andere windows, nieuwe itunes

andere windows, nieuwe itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ey mensen ik zit met een probleem. Waarschijnlijk al vaker verschenen op het forum maar ik kan het niet terug vinden, vandaar dat ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-09, 17:44
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard andere windows, nieuwe itunes

ey mensen ik zit met een probleem. Waarschijnlijk al vaker verschenen op het forum maar ik kan het niet terug vinden, vandaar dat ik een nieuw topic begin.

Ik heb voor een paar dagen geleden windows 7 geinstalleerd en dus ook een nieuwe itunes. Ik heb een backup gemaakt dus de alle files van de oude itunes heb ik nog.

Als ik nu me iphone aansluit op me nieuwe itunes dan herkent die hem als een vreemde iphone (mbt de muziek bestanden en kan er ook niets meer opzetten). Ik heb geen zin om hem te synchroniseren en dan alles van me iphone te laten wissen dus daarom zit ik nu met een probleem. Ik denk een oplossing te hebben maar ik weet niet zeker of dat kan. Ik voor een jaar geleden namelijk hier ook ergens gelezen dat je, als je een of andere code van je oude itunes in je nieuwe itunes zet, je nieuwe itunes je iphone weer herkend.

Misschien een beetje vaag maar ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en mij hier mee kan helpen, of met een andere oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-09, 22:06
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Misschien kun je hier iets mee? iPhone synchroniseren met twee computers - iPhone - iPhoneclub.nl
  #3  
Oud 24-08-09, 11:07
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard

Yo ik zal het proberen en anders moet alles er maar af maar ik wil niet dat me apps weg gepleurt worden want dan moet ik alles weer op nieuw download.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Windows: nieuwe windows dus nieuwe itunes marcelleke iTunes 2 09-10-08 17:31
Windows: itunes inhoud naar andere itunes rooffuss iTunes 0 20-07-08 21:54
afmetingen en andere vorm voor nieuwe iphone truckdiver Archief 0 01-05-08 09:23
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) Michael Unlock [archief] 2 08-11-07 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.