Contacten van itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het probleem dat ik niet over mijn iphone contacten kan beschikken, ik heb namelijk mijn iphone verkocht en voordat ik de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van itunes
Ik zit met het probleem dat ik niet over mijn iphone contacten kan beschikken, ik heb namelijk mijn iphone verkocht en voordat ik de iphone heb weggedaan heb ik er een reservekopie van gemaakt op itunes.
Nu zit ik tijdelijk met een andere telefoon en wil ik die contacten hebben van die reservekopie, mijn vraag aan jullie is hoe kom ik aan die contacten op mijn itunes(reservekopie) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas zitten de contacten niet in de reservekopie.. Deze worden apart gesynchroniseerd met Outlook, mits je dat hebt aangevinkt in iTunes.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
nee ze staan idd niet in de reservekopie of in iTunes.
iTunes synct je contacten met de app Contacts, op windows volgens mij met he adresboek in windows. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
contacten van itunes naar iphone 4 | copyfile | iTunes | 1 | 16-02-11 16:14 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Mac OS X: Contacten van iPhone naar Macbook Pro (iTunes) | _kay_ | iTunes | 2 | 22-06-09 23:25 |
|
|