Snow Leopard iTunes herkent iPhone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag Snow Leopard op mijn MacBook gezet. Net hang ik mijn iPhone aan mijn MacBook maar nu herkent iTunes mijn iPhone niet meer. iPhoto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Snow Leopard iTunes herkent iPhone niet
Sinds vandaag Snow Leopard op mijn MacBook gezet. Net hang ik mijn iPhone aan mijn MacBook maar nu herkent iTunes mijn iPhone niet meer.
iPhoto importeert wel gewoon alle foto's maar iTunes ziet helemaal niks. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ow nou ik ben benieuwd dan, ga m er ook opgooien zodra ik m binnen heb
|
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag ook Snow Leopard erop gezet en ik ondervindt geen problemen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Bij mij loopt iTunes gewoon volledig vast als ik mijn iPhone aansluit sinds ik Snowleopard heb geinstalleerd....
Iemand suggesties?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jup, ik merk nu wel dat er een extra pakket optionele installs waaronder voor ipods.... gaat dat er maar eens opgooien...
Aan de andere kant heb nu ook keiveel problemen met syncserver die lastig doet en mijn Macbook bijna dood lagt.... |
|
||||
|
||||
Ik krijg voor 9Euro deze week Snow Leopard binnen dus ik ben erg benieuwd
|
|
|||
|
|||
Oke ik heb mijn probleem dus opgelost gekregen. Vlug even de uitleg voor degene die nog Snow Leopard gaan installeren.
Ik had dus Snow Leopard geinstalleerd zonder de 'optionele hulprogramma's' die ook op de dvd staan geinstalleerd. Bijgevolg loopt itunes dan vast als je je iPhone eraan probeert te syncen (een van de hulpprogramma's heet specifiek voor ipod). Tegelijk had ik dan de instellingen opnieuw aangepast om alles te syncen (adresboek, kalender, contactgegevens....) Daar is de Macbook dan de mist in gegaan en om een of andere manier een syncservices met (een niet bestaande) MobileMe (account) opgezet. De syncservices vertraagde de Macbook vervolgens tot hij het niveau van windows vista bereikte. Zelfs de klok rechtsboven deed maar om de 5 minuten een update van de tijdsaanduiding. Die syncservices moet je dus zelf manueel verwijderen uit de Bibliotheek/syncservices/schema Daarna heb ik de hulpprogramma's geinstalleerd en nu herkent hij mijn iPhone weer en loopt er niets vast. Het synchroniseren van de agenda lukt wel nog niet... Als ik de agenda, adresboek, bladwijzers etc aanvink bij te synchroniseren en vervolgens op "pas toe" klik, krijg ik een foutmelding dat hij niet kan synchroniseren omdat er geen synchronisatiesessie opgezet kan worden met mijn iPhone... EDIT: ik besef net dat ik alleen mijn Macbook al herstart heb, niet de iPhone... Ga ik morgenavond eens proberen. |
|
|||
|
|||
Had dezelfde problemen en heb de software update van OSX gedraaid. Er is dan een update met SDK (6 Kb) en die moet je hebben. Systeem rebooten en klaar. Alles werkt dan weer prima.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Na 8 juni een nieuwe Mac gekocht bij een erkende Apple-reseller? Dan voor € 8,95 incl. verzendkosten SL.....:
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon via Terminal een file van iSync gewist en sindsdien werkt het prima....
|
|
|||
|
|||
Welk bestand heb je verwijdert Puck84?
Laat maar Puck84 heb het al opgelost gekregen Laatst gewijzigd door Macjon; 20-10-09 om 00:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|