ITunes haalt apps weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 Oke.Maar als je weinig verstand hebt van een Iphone en Itunes? Vertel het even in Jip en Janneke taal hahahah ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
iTunes Music Mobile appl. Previous Libraries en verschillende data bestanden. Deze regelmatig backuppen en dan restoren, dan zijn je gegevens veilig. Voor een update van iTunes maak altijd een copy van deze mappen en plaats ze dan terug. Als je de map Mobile app bijvoorbeeld opent zie je daar al de door jouw gebruikte applicaties (ipa's) staan. Succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is me deels gelukt.Gelukkig heeft ie 2 gratis apps verwijderd en de rest is blijven staan.Andere apps teruf gedownload en hij werkt weer
|
|||
|
|||
Citaat:
SUPER Bedankt voor deze uitleg, maar ik heb nog een vraagje als iPhone leek. Staan hier ook de backups in voor bijvoorbeeld je smsjes / contacten / agenda ? Of moet ik die weer ergens anders kunnen vinden?? |
|
|||
|
|||
Sinds drie dagen haalt itunes bij synchronisatie van mijn 3G alle apps weg. Het scherm waarin je kunt aangeven of je de apps wilt synchroniseren staat geblokkeerd. Daarbij komt: op de iphone is de apps-store onvindbaar, dus ook via de appstore iets downloaden is ook onmogelijk. Ik sta voor een raadsel en zit met de handen in het haar. Is er iemand die mij rad kan geven??
Laatst gewijzigd door eug.soontiens; 23-08-10 om 10:18. Reden: link naar afbeelding foutief |
|
|||
|
|||
Ik kan jullie overigens voor een klein gedeelte wel gerust stellen: Eenmaal betaald voor een applicatie kun je hem altijd opnieuw gratis (onder dat zelfde account iig) downloaden en installeren. Dus mocht je een app 'kwijt' zijn, dan is er geen financiele man over boord. Ja, je moet wel opnieuw je wachtwoord opgeven, maar er volgt een transactie tegen 0 euro of dollars.
|
|
|||
|
|||
Tja, maar wat heb je aan apps die je vervolgens niet op je iPhone kunt zetten...
|
|
|||
|
|||
bij mij gaan bij het syncen altijd de apps weg die niet uit de app store komen...
heel irritant... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: apps in itunes zelf zijn weg | markjan | iTunes | 0 | 14-05-11 22:15 |
Windows: Zijn de apps weg na herinstalatie iTunes | SirDervish | iTunes | 9 | 16-12-10 21:54 |
|
|