//

Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1

Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Itunes hangt vast als de iphone begint te synchroniseren, ik kan uren wachten maar synchroniseren doet hij niet.. al staat het wel in beeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-09, 09:16
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1

Mijn Itunes hangt vast als de iphone begint te synchroniseren, ik kan uren wachten maar synchroniseren doet hij niet.. al staat het wel in beeld als zowel bij itunes en op de iphone!

Als ik de synchronisatie annuleer, blijft hij in itunes door synchoniseren.. en moet ik via taakbeheer de app sluiten.

Iemand enig idee?
Heb de software al opnieuw geinstalleerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-09, 11:26
Ray159 Ray159 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Bij mij vrijwel identiek probleem.
Itunes werkt perfect zolang de Iphone niet is aangesloten.
Vanaf moment dat ik Iphone aansluit, hangt Itunes zich op en moet ik afsluiten via app beheer. Itunes synchroniseert niet met Iphone........voorheen nooit problemen mee gehad, na update naar Itunes 9.0 en OS 3.1 is dit probleem pas ontstaan!
  #3  
Oud 15-09-09, 12:50
De Snor De Snor is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Terneuzen
Berichten: 3
Standaard Itunes 9.0 problemen met synchroniseren os 3.1

Heb het zelfde probleem maar ik dacht dat het aan mijn computer lag .
  #4  
Oud 15-09-09, 12:59
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik ben benieuwd wat we hier aan kunnen doen.

Laatst gewijzigd door Rene3g; 15-09-09 om 13:02.
  #5  
Oud 16-09-09, 15:19
4385tieme 4385tieme is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ongeveer het zelfde probleem.

Na installatie van itunes 9.0 blijft mijn iphone eindeloos syncen.
Ik kan het wel annuleren door het schuifje synchroniseren afbreken op mijn iphone over te halen maar dan kan ik niet bij mijn muziek. Er staat dan iets in de trant van: Bezig met synchroniseren....
  #6  
Oud 16-09-09, 16:27
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier ook hetzelfde, bij het nemen van een reservekopie dan duurd dit meer dan 45 min. en moet ik soms onderbreken omdat het te lang duurt

Waarschijnlijk is dit de fout van iTunes 9 ??

Misschien in combinatie met een jailbreak en 3.0.1 ?

hopelijk vlug een oplossing zodat ik niet naar de 3.1 moet.



PS: ik heb nog geen versie 3.1 op mijn iPhone staan dus denk dat het probleem bij iTunes 9 moet liggen?
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb

Laatst gewijzigd door wvy; 16-09-09 om 16:30.
  #7  
Oud 17-09-09, 10:01
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Heel raar, want ik heb itunes 9 al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar goed heb sinds 3.1 meerdere problemen met me iphone..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hier ook hetzelfde, bij het nemen van een reservekopie dan duurd dit meer dan 45 min. en moet ik soms onderbreken omdat het te lang duurt

Waarschijnlijk is dit de fout van iTunes 9 ??

Misschien in combinatie met een jailbreak en 3.0.1 ?

hopelijk vlug een oplossing zodat ik niet naar de 3.1 moet.



PS: ik heb nog geen versie 3.1 op mijn iPhone staan dus denk dat het probleem bij iTunes 9 moet liggen?
  #8  
Oud 24-09-09, 11:00
nick89 nick89 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 8
Post

Is iemand er al achter wat het kan zijn?
Heb hier namelijk bijna hetzelfde probleem. Bij mij loopt iTunes echter
niet vast als hij aan het syncen is, maar als hij bezig is met 'informatie voor aaneensluitend afspelen bepalen'

Ik vermoed dat het met iTunes te maken heeft, want ik had eerst een not-jailbroken iPhone (gewoon T-Mobile) toen deed dit zich al voor. Nu heb ik wel een jailbreak (voor Winterboard etc) en precies hetzelfde probleem..

Ik heb hem draaien op iTunes 9.0 en iPhone OS 3.0.1
  #9  
Oud 24-09-09, 18:24
CH!3L's schermafbeelding
CH!3L CH!3L is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Zelfde probleem hier. Itunes werkt gewoon, tot ik de Iphone inplug. Itunes freezt, bij taakbeheer geeft ie aan dat Itunes niet reageert. Zodra ik de iphone loskoppel werkt alles weer naar behoren.

Heb de afgelopen dagen van alles geprobeerd om het probleem op te lossen, maar tot nu toe werkt niets.

Bij uitvoeren van diagnostische tests slaagt de verbindingstest, maar hangt ie op de synch-test. Soms slaagt ie ook daar en zie ik de Iphone links in het menu verschijnen, maar als ik dan de testresultaten afsluit... dan verdwijnt ie weer!
  #10  
Oud 30-09-09, 14:50
Ray159 Ray159 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Al iemand verder gekomen met dit probleem???? Itunes freezt nu dus iedere keer dat ik mij Iphone eraan koppel.........
  #11  
Oud 30-09-09, 16:13
wrc1 wrc1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 53
Standaard

ik zit met hetzelfde probleem !
  #12  
Oud 30-09-09, 23:36
CH!3L's schermafbeelding
CH!3L CH!3L is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de boel weer aan de praat.

Heb de Iphone in DFU mode gekoppeld. Itunes ziet m dan wel en tootnt een popup waarin staat dat ie een Iphone ziet die om herstel vraagt. Dan kun je m herstellen.

1 probleem. Je bent alles kwijt wat er op staat...

Daarna kon ik m gewoon weer koppelen en zag Itunes m gewoon weer zonder te crashen.


Als ik diagnostische tests uitvoerde, met name de sync test, plugde ik de Iphone vaak net in voor hij wilde beginnen met de test. Soms werkte Itunes darna wel, maar zag de phone nog steeds niet. Dat was wel het moment waarop ik m in DFU mode aansloot.
Dus mocht Itunes niet reageren omdat ie gefreezt is... probeer dat

Wie weet kan je m ook weer aan de prat krijgen door m gewoon te updaten. (de enige andere optie als ie in DFU gezien wordt) Maar dat had ik niet geprobeerd en was alles al kwijt

SuccesQ
  #13  
Oud 04-10-09, 12:45
Turbodrib Turbodrib is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard OPLOSSING voor de FREEZE van ITUNES bij sync Iphone

Bovenstaande probleem heb ik ook gehad. Ergens op internet kwam ik iets tegen dat je Itunes aan moest zetten je Iphone koppelen met je PC. Dan Itunes afsluiten (dmv ctrl-alt-del) en op je iphone naar de Podcast gaan. Dan start je itunes op en je hebt geen freeze. Het probleem zit hem dus in de podcast op je iphone. zodra je deze hebt verwijderd van je iphone functioneert alles weer. Succes.
  #14  
Oud 11-10-09, 22:16
decl decl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het zelfde probleem, zodra ik me iphone wil koppelen met itunes loopt itunes gelijk vast. Ik zit nog op met me iphone op versie 2.2.1. Ik heb de nieuwste itunes maar daar lukt het ook niet mee. Het probleem is volgens mij dat windows me iphone ziet als camera. Ik heb bijna alles geprobeerd maar niks help.
  #15  
Oud 11-10-09, 22:33
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Ik heb het ook, maar niet alleen met synchroniseren... ook wanneer ik gewoon wat muziek ofzo erop zet loopt die helemaal vast. Maar vooral NA het synchroniseren.. als ik dan me iphone afkoppel blijft me itunes hangen..
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #16  
Oud 12-10-09, 01:36
decl decl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Het is me eindelijk gelukt hij doet het weer. Ik heb in itunes betalen via credit card gedaan en nu doet hij het in eens weer. Wel heel vreemd
  #17  
Oud 19-10-09, 13:05
kaseberga kaseberga is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Hebn Iphone 3G3 met org. software en gaan jailb. Itunes 9.0.

Als ik de Itune wil updaten/instaleren, 9.0.1, krijg ik volgende melding op PC scherm;
Er is een probleem met dit windows install-pakket. Een programma dat is vereist voor het voltooien van de instalatie kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met system ondersteuning of leverancier van dit pakket.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Vervolgens is mijn Iphone vast gelopen en krijg op scherm te zien de koppelingskabel naar Itunes. PC gaat gelijk uit en Iphone is vast gelopen. Kan deze vervolgens niet meer koppelen aan mijn PC want krijg zelfde voorgaande probleem. Alleen bij een vreemde PC geeft de Iphone aan dat het programma Herstellen gedraaid kan worden. Als ik herstellen op mijn PC doet dat gaat bij "Iphone op herstel voorbereiden"de PC weer uit
  #18  
Oud 21-10-09, 19:39
cwktjes cwktjes is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Waarom zijn hier niet al 10.000 reacties op? Enfin, één workaround is deze: Installeer de vorige versie van iTunes (Old Version of iTunes 8.2.1 Download - OldApps.com) en daarmee kan je gewoon normaal werken.

let wel: dit betekent dat je de iTunes library bestanden in mijn C:/mijn docs/mijn muziek moet verwijderen zodat de oude Itunes een nieuwe library kan aanmaken, aangezien hij niet kan werken met library's gecreeerd door nieuwere Itunes versies. Dit betekent dat je dus ook je iPhone opnieuw moet syncen met de 'nieuwe' oude library en dus moet leeggooien.

Laatst gewijzigd door cwktjes; 21-10-09 om 19:49.
  #19  
Oud 15-11-09, 20:25
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Kheb t ook, int begin moest ik itunes een paar x overnieuw opstarten en deedtie het wel. De laatste tijd is die 'paar keer' 20/30x geworden.
Word vrij irritant, al nieuwe installatie geprobeerd maar waarom moeten wij ons aanpassen met oude fw oid. Waarom word dit niet opgelost?

Edit : pas opgelost toen ik mn pc heb leeggegooid en systeemherstel heb gedaan.
Als ik mn iphone aansluit doettie alles weer. (jippie)

Laatst gewijzigd door mdrongelen; 28-11-09 om 00:19. Reden: opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hangt vast kai1989 iPhone algemeen 3 11-04-11 18:27
iTUnes (9.0.1.) hangt tijdens sync met iPhone (3.1.2) cwktjes iTunes 0 22-10-09 16:15
Windows: iTunes hangt bij analyseren Jeroen Hauser iTunes 3 25-08-09 02:32
Foutmelding bij synchroniseren met Itunes kleinecasper iTunes 2 17-07-08 21:53
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken paulvoncken Archief 1 29-06-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.