Google Agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort gebruik ik Google Agenda en Sync ik deze met mijn iPhone. Nu heb ik op mijn web agenda de Belgische feestdagen erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Agenda
Hallo,
Sinds kort gebruik ik Google Agenda en Sync ik deze met mijn iPhone. Nu heb ik op mijn web agenda de Belgische feestdagen erop gezet via URL, maar deze verschijnen niet op mijn iPhone agenda. Weet er iemand hier een oplossing voor? Of moet ik de feestdagen één voor één gaan kopieren naar mijn eigen agenda? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De belgische feestdagen kalender is neem ik aan een aparte kalender in google calender?
Zo ja.. lees hieronder hoe meerdere google kalenders te synchroniseren met je iphone: Calendar & Contacts Sync: Choose Which Calendars to Sync Google Sync allows you to choose up to 25 Calendars with the Calendar app on your iPhone (on iPhone OS 3.0) To select which calendars to sync to your iPhone, follow the steps below:
|
|
|||
|
|||
Als ik naar Google Mobile ga, krijg ik een melding dat het apparaat niet wordt ondersteuned. Ik heb een 2g iPhone, zou het hieraan kunnen liggen?
EDIT* Moest de taal verandere van Dutch naar English US =) Bedankt Laatst gewijzigd door Rivinn; 20-10-09 om 16:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Agenda 2e Google account | dat.rooie.ventje | iTunes | 0 | 24-01-11 17:08 |
2de google agenda | 24uur | iPhone algemeen | 6 | 10-12-10 13:22 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
Google agenda op Iphone | djtcc | iTunes | 5 | 28-08-08 10:29 |
|
|