Itunes herkent Iphone 3GS niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer al 2 dagen mijn iphone te installeren maar het wil maar niet lukken ik heb al vershillende foutmeldingen gehad die zeggen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes herkent Iphone 3GS niet
Hallo, ik probeer al 2 dagen mijn iphone te installeren maar het wil maar niet lukken ik heb al vershillende foutmeldingen gehad die zeggen dat itunes op een verkeerd station f staat maar dat heb ik opgelost.
Nu is het probleem dat itunes wel weet dat er een iphone is maar hij zegt dat ik een verkeerde systeemsoftware gebruik. Ik krijg dit beeld telkens. Er komt "Deze Iphone kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van Itunes opnieuw uit om Itunes te verwijderen en installeer Itunes vervolgens opnieuw." Ik heb Nu de nieuwste versie van Itunes en heb hem ook al een paar keer terug geïnstalleerd. Ik weet echt niet wat ik moet doen!!! Help!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wil aub iemand mij helpen , ik kan echt niet verder!
|
|
||||
|
||||
Heb je de nieuwe itunes 9 erop staan?
En kun je je iphone gewoon gebruiken? |
|
|||
|
|||
De iphone zelf is helemaal in orde en ik heb hem al eens een keer aangemeld op een andere pc.
Ik heb er ook al muziek en apps opstaan en ik heb gisteren Itunes Gedownload dus het is de nieuwste =( |
|
||||
|
||||
Misschien heb je niet alles gedeïnstalleerd? Gooi naast iTunes ook QuickTime er af en stop in de processen de iTunesHelper.exe.
help filmware, herkent iphone niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes herkent mijn iphone 3gs niet. | denbuffalo | Desktop-applicaties | 8 | 28-01-11 02:41 |
Windows: iTunes herkent iPhone 3GS niet | infinitygioom | iTunes | 0 | 15-09-10 21:56 |
iPhone: iTunes 9.1.1.12 herkent 3gs, 3.1.2, JB en unlock niet | Zelda01 | Jailbreak | 0 | 06-05-10 07:44 |
Itunes herkent Iphone 3GS niet | laurenscornelis | Archief | 1 | 25-10-09 14:40 |
iTunes 7.5 herkent iphone 1.1.2 niet | wouter3800 | Archief | 2 | 28-12-07 16:06 |
|
|