-53 error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, sinds kort last van een vreemde error, als ik mijn iphone probeer te syncen in Itunes krijg ik een -53 error? Heb even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
-53 error
Hallo allen, sinds kort last van een vreemde error, als ik mijn iphone probeer te syncen in Itunes krijg ik een -53 error? Heb even een screenshot gemaakt:
Ik kan niets vinden over deze error. Hij is er sinds ik over ben gegaan op windows 7 en itunes opnieuw heb geinstalleerd. Ik kan gewoon muziek overbrengen maar zie bijvoorbeeld programma's niet meer verschijnen onder mijn IPhone. Iemand misschien een idee of soortgelijke ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mmm ja dat schoot ook door mijn gedachten maar zover ik kan zien heb ik geen p55 chipset in mijn comp.
ok soort van fix gevonden: Apple - Support - Discussions - iPhone 3GS Sync Error (-53) ... Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 02-11-09 om 22:32. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Van het weekend van Vista overgestapt naar Windows 7.
Ik krijg nu exact dezelfde foutmelding. Als ik het goed begrijp een probeem met de fotomap? Hoe pas ik dit aan? In Itunes of in Windows. Thnx alvast Rolloo |
|
|||
|
|||
Als je in Itunes je fotomap aanpast is het verholpen meen ik mij te herinneren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
foutmelding(-53) bij synchronisatie
Bij het synchroniseren van mijn iphone 3GS op de nieuwe laptop, krijg ik de melding dat het synchroniseren niet lukt door een onbekende fout, n.l. (-53).
Heeft iemand enig idee wat dit betekent en wat ik eraan kan doen? BVD |
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd
In de toekomst graag aub eerst de zoekfunctie gebruiken, alvorens een nieuw topic te openen. Een oplossing staat in dit topic. |
|
|||
|
|||
bedankt!
|
|
|||
|
|||
Hoezo je fotomap aanpassen, die is bij mij geheel verdwenen
en dat klopt ook wel want op mijn i-phone staan ineens de fotomappen ook niet meer. Hoe kan ik dit allemaal herstellen??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 28 | atmodude | iPhone algemeen | 116 | 04-01-12 12:21 |
error 21 | deschilder | iPhone algemeen | 3 | 24-03-11 21:10 |
Error 6 | kabirq | iPhone algemeen | 0 | 11-10-10 12:42 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error 13 | Willy82 | Archief | 3 | 26-09-08 21:45 |
|
|