US account, te veel computers? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel vreemd! Bij het syncen van mijn iPhone gaat het goed wanneer het blijft bij apps die ik via mijn NL account heb aangeschaft. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
US account, te veel computers?
Heel vreemd! Bij het syncen van mijn iPhone gaat het goed wanneer het blijft bij apps die ik via mijn NL account heb aangeschaft. Bij de apps die ik via mijn US account heb aangeschaft krijg ik de melding dat ik alle machtigingen al heb opgebruikt! Nu heb ik dus bij alle aan mij bekende computers (4 totaal) de US account machtigingen ingetrokken. Maar toch nog dezelfde boodschap! Iemand meer problemen met het US account?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nou er is weer wat bijgekomen, alle muziek, alle apps die met mijn US account zijn aangeschaft zijn er bij mij nu afgehaald tijdens het syncen. Reden omdat ik geen rechten meer heb? Kan iemand helpen?
|
|
|||
|
|||
Geregeld! Account instellingen, account flushen van 5 computers en klaar!@
Slotje! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... | jimmes | iPhone algemeen | 3 | 04-02-10 09:54 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|