Fotoalbums op de iphone syncen met iPhoto discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb deze vraag niet gezien hier op het forum dus daarom begin ik een nieuw topic. Ik heb op me iphone verschillende fotoalbums staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotoalbums op de iphone syncen met iPhoto
Hoi,
Heb deze vraag niet gezien hier op het forum dus daarom begin ik een nieuw topic. Ik heb op me iphone verschillende fotoalbums staan. Heb intussen me Macbook Pro opnieuw geinstalleerd en nu wil ik alle albums op me iphone synchroniseren met iPhoto. Echter doet iPhoto volgens mij alleen maar je fotorol op de iphone en dus niet die andere fotorollen / albums... Heeft iemand hier een oplossing voor?? Nu sync in namelijk me foto's maar niet en doe ik handmatig nieuwe foto's in iPhoto zetten mja wil eigenlijk me andere fotoalbums ook terug op me Macbook hebben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar synchronisatie
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotoalbums verwijderen | patricia-dh | Muziek, foto & video | 7 | 13-01-12 12:53 |
iPhoto syncen | marlunaplu | iTunes | 2 | 28-12-09 21:58 |
Foto: synchronisatie met iPhoto | WvHauwe | Muziek, foto & video | 1 | 20-07-09 17:58 |
Foto: meer fotoalbums aanmaken zonder syncen | florus72 | Muziek, foto & video | 0 | 31-05-09 13:53 |
volgorde fotoalbums op de iPhone | margaretha | Desktop-applicaties | 9 | 29-05-09 19:09 |
|
|