"bestand opgegeven in plaats van map" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iPhone 3GS gekocht, al wat bestanden gesynchroniseerd enzo... Na een aantal keren dit te hebben gedaan krijg ik de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag een nieuwe iPhone 3GS gekocht, al wat bestanden gesynchroniseerd enzo... Na een aantal keren dit te hebben gedaan krijg ik de volgende foutmelding...
![]() Weet er iemand een oplossing? Of een idee wat ik verkeerd heb gedaan? Heb zelf al wat gegoogled en wat opgezocht op dit forum maar niets gevonden... Alvast bedankt... |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je de oplossing al gevonden? ik heb namelijk hetzelfde probleem...
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem: "De opgegeven bestandsnaam bestaat al." | cynu | iTunes | 21 | 27-10-13 20:41 |
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" | aikoN | iPhone Apps | 1 | 29-07-10 14:50 |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 15:30 |
iPhone 3G: ultrasn0w mee "bakken" in een custom .ipsw bestand?? | S a n d e R | Unlock | 3 | 20-02-10 20:36 |
Windows: iTunes opstartmelding: map opgegeven in plaats van bestand | muddy | iTunes | 0 | 02-02-09 14:50 |
|
|