iPhone Agenda syncen met andere iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Weten jullie of er een app bestaat die de agenda's kan syncen tussen twee iPhones? Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone, en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Agenda syncen met andere iPhone
Weten jullie of er een app bestaat die de agenda's kan syncen tussen twee iPhones? Mijn vrouw en ik hebben allebei een iPhone, en het lijkt ons handig als we via Bluetooth of Wi-Fi onze agenda's kunnen syncen zonder tussenkomst van iTunes o.i.d.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Google Calendar?
(geen App, maar een webservice die prima integreert met de mail applicatie op de iPhone)
|
||||
|
||||
Ik ben ook op zoek naar zo een app.
Om gemakkelijk tussen twee Iphones te kunnen syncen.. Wij gaan met een paar weken allebei een iphone halen en wij willen wel onze agenda kunnen uitwisselen. |
|
|||
|
|||
dan sync je die toch via internet met Google Calendar zoals XIII al voorsteld
|
|
||||
|
||||
Ik zou het liefst via bluetooth willen syncen...
|
|
|||
|
|||
hoezo zou je via bluetooth willen syncen
Internet heb je altijd en overal bij je en is dus zelfs te syncen als je niet bij elkaar bent, daarnaast is het bij een crash altijd veilig opgeslagen en kun je dr ook zonder telefoon bij |
|
||||
|
||||
Als je gmail als email gebruikt kan je makkelijk gmail instellen als exchange server ( je kan één exchange /iPhone).
Zo kan je dan een agenda aanmaken in Google. bv, Onze agenda. Daar kan je beide op abonneren. En dan staat hij ook in je Agenda (iCal) op je iPhone. En anders via Mobile Me Laatst gewijzigd door colliehome; 07-01-10 om 10:24. |
|
||||
|
||||
Het is dus mogelijk om beiden 1 gezamelijk agenda te beheren?
|
|
||||
|
||||
Bij Google Calendar heb je zelfs 2 opties:
- je deelt 1 account die je beide gebruikt - je maakt 2 accounts (voor iedere eentje), maar deelt de agenda van de een met de ander De laatste optie heeft als voordeel dat ieder ook nog een (of meerdere) eigen agenda(s) kan hebben die niet gedeeld wordt met de ander. |
Labels |
agenda, iphone, sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda syncen met iphone 2G na 5 mei | jwv | iTunes | 0 | 15-03-11 15:35 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
agenda syncen met Nano en iPhone | Svennekes | iTunes | 6 | 03-11-08 19:55 |
Agenda IPhone Syncen Met Mobile Me | jaybee | iTunes | 18 | 06-10-08 23:15 |
Agenda Entourage syncen met iPhone? | jaimiefanatic | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-02-08 19:06 |
|
|