Foutmelding 13019 bij synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een probleem want iTunes zegt steeds bij het sychroniseren dat ie dat niet kan omdat er een onbekende fout is opgetreden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding 13019 bij synchroniseren
Hallo,
Ik heb dus een probleem want iTunes zegt steeds bij het sychroniseren dat ie dat niet kan omdat er een onbekende fout is opgetreden 130062 ofzo. En mijn iPod is jailbroken: ik heb cydia, installer en winterboard. Misschien ligt het daar aan? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Graag antwoord Mvg, Dilara Laatst gewijzigd door De Generaal; 12-01-10 om 16:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand raad?
|
|
||||
|
||||
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Je zou kunnen proberen iTunes te verwijderen, en er weer op te zetten.. Zou je misschien de precieze foutmelding kunnen geven?
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit krijg ik dan: Laatst gewijzigd door Dilara; 12-01-10 om 17:48. |
|
||||
|
||||
Heb je hier al gekeken: iPhone OS 3.0: Fout 13019 tijdens synchroniseren
Ze hebben een oplossing hiervoor. Volgens de oplossing ligt het aan opnames die met de ipod zijn gemaakt. Ik weet niet of het werkt, heb het zelf nooit gehad. Succes. |
|
||||
|
||||
// Bij deze dan ook de topictitel aangepast, zodat deze ook sneller gevonden kan worden door anderen met hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij is het opgelost door iphone eerst te synchroniseren zonder muziek, dan met muziek en uiteindelijk met gesproken boodschappen
|
|
|||
|
|||
met mijn iphone 4 heb ik nu (alweer) problemen met synchroniseren. Onbekende fout en melding 13019. Merkwaardig en irritant. Truukje met muziek uitzetten werkt niet.
bij de vorige was het destijds afgelopen door een update van systeem. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij beltonen synchroniseren | MissCaatje | iTunes | 3 | 02-11-11 23:11 |
foutmelding bij synchroniseren ebooks | Evilyne | iTunes | 3 | 03-03-11 20:06 |
Na 3.0 update foutmelding 13019 bij sync | Dennuske | iTunes | 31 | 06-02-11 21:08 |
Foutmelding bij synchroniseren foto's | iPeppel | Muziek, foto & video | 1 | 25-01-10 13:32 |
|
|