verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn macbook sync ik mijn afspraken uit ICAL agenda via google agenda met mijn iphone 3GS agenda. En visa versa. Dit gaat allemaal goed, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender
Met mijn macbook sync ik mijn afspraken uit ICAL agenda via google agenda met mijn iphone 3GS agenda. En visa versa.
Dit gaat allemaal goed, tot op 1 ding. Als ik vanuit ICAL een afspraak verwijder, wordt deze ook uit Google agenda verwijderd maar NIET uit de iphone kalender. Anders om werkt het wel, als ik uit iphone een afspraak verwijder , gaat deze ook uit ical op mijn macbook (via google). Wie weet wat ik hiermee aan moet?? Bedankt voor jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderen afspraak in iCal | Woki | iPhone algemeen | 1 | 15-11-10 22:53 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
iPhone geeft afspraak 1uur later weer dan in iCal | evad | iPhone algemeen | 4 | 18-12-08 23:23 |
Afspraak in "kalender" op de minuut-nauwkeurig? | Vienna-Dutchman | iPhone algemeen | 3 | 05-06-08 15:56 |
|
|