iPhone geeft afspraak 1uur later weer dan in iCal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een probleem met mijn kalender. Ineens geeft mijn iPhone alle afspraken die ik via iCal syncroniseer 1 uur later weer. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geeft afspraak 1uur later weer dan in iCal
Hey,
Ik heb een probleem met mijn kalender. Ineens geeft mijn iPhone alle afspraken die ik via iCal syncroniseer 1 uur later weer. Ik heb naar de tijdszone gezien, en die klopt. En op mijn mac staat de tijdszone op europese. De klok van de iPhone staat hetzelfde als op mijn Mac, dus daarom vind ik het zo raar. Kan iemand mij hier aub me helpen ? alvast beadankt Laatst gewijzigd door evad; 16-12-08 om 13:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb het nooit kunnen oplossen, uiteindelijk heb ik de iPhone restored en opnieuw ingericht, probleem opgelost. |
|
|||
|
|||
let even op dat je naast de settings in de kalender je ook de algemene settings op de juiste tijdzone moet hebben staan.
elders op het forum is daar reeds in detail op ingegaan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je kan ook instellen waneer je een melding krijgt 5 min er voor 30 min erna 2 uur erna
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 | Londonforever | iPhone algemeen | 5 | 10-04-11 00:27 |
verwijderen afspraak in iCal | Woki | iPhone algemeen | 1 | 15-11-10 22:53 |
Iphone geeft Emergency call (weer) | kogel | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 18:52 |
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender | red_2003 | iTunes | 0 | 19-01-10 21:05 |
Agenda geeft elke dag een afspraak aan! | Peter Grob | iPhone algemeen | 3 | 30-11-09 16:04 |
|
|