//

iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes

iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben een mega leek in deze dingen. Ik had een dockstation gekocht en heb mijn i phone (die ik gisteren van een vriend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-10, 21:05
el_vinio el_vinio is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Berchem
Berichten: 18
Standaard iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes

Beste,

Ik ben een mega leek in deze dingen. Ik had een dockstation gekocht en heb mijn i phone (die ik gisteren van een vriend heb overgekocht) daarin gestoken. Sindsdien krijg ik hem niet opgestart en krijg ik enkel een scherm met een witte kabel en i tunes.

Moet ik via I tunes herstellen door die file te downloaden of wat moet ik doen?

Ben ik alle applicaties dan kwijt die mijn vriend heeft opgezet? Ik had namelijk west europe erop staan..

Sorry voor de vermoedelijk 10 x gestelde vraag maar ik ben een beetje te fel in de war en paniek dat het hier niet werkt.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 21:11
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Je weet zekerdat ie geen JB heeft klinkt namelijk als een tethered jailbreak ? En zonder dock aan de kabel hetzelfde ?
  #3  
Oud 20-01-10, 21:15
el_vinio el_vinio is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Berchem
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht