//

iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes

iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben een mega leek in deze dingen. Ik had een dockstation gekocht en heb mijn i phone (die ik gisteren van een vriend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-10, 21:05
el_vinio el_vinio is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Berchem
Berichten: 18
Standaard iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes

Beste,

Ik ben een mega leek in deze dingen. Ik had een dockstation gekocht en heb mijn i phone (die ik gisteren van een vriend heb overgekocht) daarin gestoken. Sindsdien krijg ik hem niet opgestart en krijg ik enkel een scherm met een witte kabel en i tunes.

Moet ik via I tunes herstellen door die file te downloaden of wat moet ik doen?

Ben ik alle applicaties dan kwijt die mijn vriend heeft opgezet? Ik had namelijk west europe erop staan..

Sorry voor de vermoedelijk 10 x gestelde vraag maar ik ben een beetje te fel in de war en paniek dat het hier niet werkt.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 21:11
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Je weet zekerdat ie geen JB heeft klinkt namelijk als een tethered jailbreak ? En zonder dock aan de kabel hetzelfde ?
  #3  
Oud 20-01-10, 21:15
el_vinio el_vinio is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Berchem
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Je weet zekerdat ie geen JB heeft klinkt namelijk als een tethered jailbreak ? En zonder dock aan de kabel hetzelfde ?
Ja steeds hetzelfde. Ik krijg enkel dat beeld in welke situatie ook: gewoon aanzetten zonder dock, aanzetten terwijl hij aan het opladen, aanzetten met dock.

Wat bedoel je allemaal jailbreak? IK vermoed wel dat die gast dat gedaan heeft met dit toestel. Wat moet ik nu doen?
  #4  
Oud 20-01-10, 21:22
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Blackrain draaien ff forum afstruinen lopen een paar topics over , feitelijk is het blackrain downloaden , openen en make it rain aantikken , zou het wel ff informeren van degene waar je em van hebt.
Extra vraagje heb je em uitgezet of gereboot ?dat je dit kreeg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! segers909 iPhone algemeen 23 14-02-11 03:07
iPhone 1e gen.: Iphone 2G 8GB: Gereset -> teken van Itunes met USB Kabel -> Slide for emergency Jorenn Unlock 6 05-10-10 18:26
iPhone: Iphone 2G scherm op kabel + itunes logo Marijne Jailbreak 2 11-02-10 19:52
iPhone 1e gen.: na downloaden van jailbreak krijg ik enkel teken van itunes en kabel JoJo001 Unlock 11 30-08-09 15:07
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm loorp Unlock [archief] 4 02-01-08 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.