//

Automatisch lyrics in iTunes 9.0 (en iPhone)

Automatisch lyrics in iTunes 9.0 (en iPhone) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben al een tijdje bezig om iTunes automatisch lyrics te laten vinden, met het doel deze dan ook op mijn iPhone te krijgen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-10, 00:13
Lapswance Lapswance is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard Automatisch lyrics in iTunes 9.0 (en iPhone)

Hi,

Ik ben al een tijdje bezig om iTunes automatisch lyrics te laten vinden, met het doel deze dan ook op mijn iPhone te krijgen. Er wordt constant gepraat over 1 plug-in, iLyrics. Helaas werkt deze sinds enige tijd er geen vergunning is om de database te gebruiken (of iets dergelijks). Wel kreeg het programma het voor elkaar dat al mn albumcovers verkeerd staan ()

Ik heb ook een app als 'lyrics' geprobeerd, prima app, helaas altijd via internet en ik zou het ook wel fijn vinden als deze in de iPod te zien zijn.

Heeft 1 van jullie een idee?

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-10, 15:28
0187152 0187152 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 28
Standaard

Even snel gegoogled, ik heb de volgende links verzameld:

lyrics and words to songs, lyrics, iTunes software downloads on Soundcrank
LyricsFetcher - Download
Automatically add lyrics to your MP3s (for iTunes)

Ik weet niet of deze automatisch alle lyrics erin zetten, of dat ze het doen terwijl je naar de muziek luistert, maar je kunt het altijd ff proberen.

iLyrics werkt inderdaad niet meer, dat komt omdat LyricWiki een beetje :boos: is op iedereen die hun API gebruikt om honderden, zo niet duizenden lyrics in één keer van de site te downloaden.

Ik snap overigens niet hoe iLyrics je albumcovers zou kunnen hebben aangepast, daar is die applicatie voor zover ik weet niet voor geschreven namelijk.

Als de bovenstaande links je niet kunnen helpen, wens ik je nog veel succes met het vinden van een applicatie die wél werkt.
__________________
iPhone 4, 32GB/Zwart/UK & MacBook Pro 15", 2.66GHz Intel C2D, Mid '09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone Lancia iTunes 11 23-01-13 11:01
iPhone synchroniseert ongewild automatisch met iTunes. Hoe kun je dat tegenhouden? Buis iTunes 3 20-09-10 13:36
Muziek: IPhone lyrics Jorair Muziek, foto & video 38 04-05-10 14:31
Windows: automatisch inloggen itunes bzb iTunes 0 07-01-10 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.