sms archiveren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zou graag al mijn sms berichten op mijn computer zetten, ik heb alleen geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms archiveren
Hallo,
ik zou graag al mijn sms berichten op mijn computer zetten, ik heb alleen geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Weet iemand hoe ik dit kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij het maken van een reservekopie worden ook je sms'jes veiliggesteld. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt?
Dan zul je toch moeten jailbreaken, waarna je via USB of Wi-Fi een kopie van de betreffende map naar je computer zet. Kijk hier maar eens.
|
||||
|
||||
Jailbreak is niet nodig. Met i-Twin kun je de SMS-jes in de iTunes backup exporteren naar een tekstbestand of naar HTML (daarmee zie je al je SMS-jes bijna zoals op je iPhone in een browser; mooi gemaakt).
Ik heb dit programma gekocht (voor die EUR 12.90 ga ik niet zelf aan de slag om met sqlite de SMS-jes uit de database te peuteren). Werkt prima!
|
|||
|
|||
Of ook gewoon Tansee SMS Transfer gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes apps archiveren | dafoolio | iTunes | 0 | 01-05-11 22:20 |
Archiveren van UIImageView's rechtstreeks uit array zonder [self.view subviews] | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 24-11-10 02:14 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|