Itunes installatie probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee! Ik heb een probleem, Maar wat is nou het probleem? Het downloaden gaat goed, het installeren niet Bij de installatie als hij ongeveer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Itunes installatie probleem
Hee!
Ik heb een probleem, Maar wat is nou het probleem? Het downloaden gaat goed, het installeren niet Bij de installatie als hij ongeveer op 90 % zit gaat hij fouten aangeven dan klik ik dus op negeren, want opnieuw doet het niet ~95% geeft hij deze error: En niet aankomen met zoek op google, want die fout staat NIET op google:/ Hopen dat jullie me kunnen helpen! want ik wil me firmware updaten Informatie: Windows 7; 64 bit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
donwloaden, installatie, itunes, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: probleem installatie itunes | jesso88 | iTunes | 5 | 31-03-09 00:56 |
installatie probleem | sjoeii | iTunes | 0 | 19-11-08 00:33 |
Windows: iTunes Installatie Probleem !! | Blaster | iTunes | 4 | 12-09-08 20:55 |
installatie probleem | racoon | Archief | 1 | 22-03-08 16:05 |
|
|