iPhone Backup gegevens openen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vaders iPhone had foto's erop staan van mijn zusjes maar het probleem is dus dat mijn vader zijn iPhone stuk is gegaan en hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn vaders iPhone had foto's erop staan van mijn zusjes maar het probleem is dus dat mijn vader zijn iPhone stuk is gegaan en hij inmiddels een nieuwe heeft draaiend op FW 3.1.2 JB.
De Backup waar de foto's opstonden is FW 2.1.1 of 2.1.2 Is er een manier om bijv. die Backup bestand te vinden en te openen en de foto's eruit te halen? Laatst gewijzigd door Bomans; 03-02-10 om 11:12. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bumped....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens terugzetten op Iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 9 | 27-11-10 19:39 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
Iphone verloren! Contacten openen via Backup?? | bogomoji | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 02:08 |
Gegevens uit je itunes iphone backup halen? | Delphii | iTunes | 0 | 15-05-10 13:33 |
Backup van Backup :P | Denneke | Archief | 1 | 02-11-09 20:50 |
|
|