BT carkit en iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Nokia CK-7W heb ik 1 keer 'ge-paired' en nu werkt ie met de iPhone feilloos/automatisch. Heb geen speciale handlingen hoeven uitvoeren om dit voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn Nokia CK-7W heb ik 1 keer 'ge-paired' en nu werkt ie met de iPhone feilloos/automatisch. Heb geen speciale handlingen hoeven uitvoeren om dit voor elkaar te krijgen.
Mijn iPhone is een OTB 1.1.2 (week 44 productie) Heb met mijn blackberry 8700 wel problemen gehad, ene keer wel andere keer opnieuw moeten pairen, met mijn nieuwe 8800 blackberry is dat ook opgelost. Greets, Frans |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb een carkit van parot en daar werkt hij perfekt op ook met spraak doet ie het zodra ik de auto in stap zijn ze in 3 sec met elkaar in kontackt echt werkt zuper
gr rene |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan dit al verholpen worden ondertussen? |
|
|||
|
|||
bj de parrot ck3100 is dat niet werkt prima
gr rene |
|
|||
|
|||
Ik heb een Nokia CK-15W BT carkit aangeschaft.
Redenen: Was op diverse site te lezen, dat het ding compatible zou zijn met de Iphone en omdat ik daarvoor een andere Nokia carkit in gebruik had; kon daarom de "oude" microfoon en luidspreker blijven gebruiken. De Iphone maakt goed verbinding met de CK-15W. Als BT op de Iphone is uitgeschakeld en het contact wordt aangezet geeft de carkit een foutmelding. BT op de Iphone aanzetten en contact uit en weer aan en de Iphone en carkit kunnen elkaar weer vinden. Spreken en beluisteren gaat default via de carkit, prima geluid. Het enige, dat me niet lukt is het download-en van Iphone-contacten in de carkit. Iemand dezelfde ervaring of misschien wel een oplossing ? |
|
|||
|
|||
BT carkit en iPhone
Ik had ook pairing problemen met mijn iPhone fw 1.1.1 en mijn Motorola HF820 BT carkit die perfect met mijn oude Nokia N73 werkte.
Ik heb nu een Iqua PHF-301 miniUFO Speakerphone BT carkit gekocht op www.myheadset.nl en die werkt perfect ! Is nu trouwens in de aanbieding... Dus geen geneuzel met snoeren en aansluitingen aan je autoradio, maar gewoon opladen en aan je zonneklep klemmen en rijden maar en natuurlijk handenvrij bellen. Brownie |
|
|||
|
|||
Heb nu ge-update van 1.1.1 naar 1.1.2 en de samenwerking tussen de Iphone en Nokia carkit CK-15W is nu een stuk beter.
Adressenlijst (contacten) wordt nu in de carkit ge-download. Enige minpuntjes zijn nog: Bij een binnenkomend gesprek toont de CK-15W slechts het nummer en niet de naam van de beller. Bij ontvangen of gemist gesprek wordt het plusteken voor het landnummer vergeten. Dus i.p.v. +31 ------- wordt 31 ------- in de carkit als nummer van ontvangen gesprek opgeslagen. |
|
|||
|
|||
Heb een iPhone OTB 1.1.2 en een carkit Nokia ck7-w
Ze kunnen elkaar prima vinden dat is niet het probleem. Degene aan de andere kant van de lijn heeft een echo, het maakt niet uit of ik bel of gebeld wordt. Ik heb begrepen van mensen die mij aan de lijn gehad hebben dat het een vrij irritante echo is. Alles wat er gezegd wordt wordt letterlijk herhaald. Zelf hoor ik hier helemaal niets van. @vriesfde; jij hebt dezelfde carkit, heb jij hier geen last van? Zijn er mensen die dit ook hebben of het liefst gehad hebben, wat kan ik er tegen doen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Simon |
|
|||
|
|||
Landrover (Discovery 3) standaard carkit werkt goed en ik heb het ook nog getest met een Parrot carkit. Werkte beide zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb Nokia gebeld en zei geven aan dat dit met compatibiliteit te maken heeft. Het probleem schijnt erg vaak voor te komen. De carkit is alleen voor Nokia telefoons gemaakt en zij geven geen garanties voor andere telefoons. Er is ook geen oplossing voor (volgens Nokia). Dat wordt dus toch een andere carkit aanschaffen. |
|
|||
|
|||
Jammer dus!! Maar lees toch ook hier dat niet iedereen er last van heeft??
Misschien is het met de update beter?? |
|
|||
|
|||
Is er inmiddels een perfecte carkit beschikbaar ?
|
|
|||
|
|||
Deze post is alweer van enige tijd geleden, maar ik heb precies hetzelfde probleem. Het werkt allemaal perfect, maar iedere keer dat ik opnieuw de auto instap moet ik opnieuw unpairen en pairen. Iemand een oplossing!?
|
|
|||
|
|||
bt Carkit
Ik heb van de week een Parrot ck3200 ls laten inbouwen en die werkt echt perfect!
Geen gezeik met opnieuw pairen enz. |
|
|||
|
|||
Ik heb een portable carkit gekocht na het gezeur met mijn Nokia carkit. Ik heb de Bluetrek Surfacesound Compact en die doet het perfect.
|
|
|||
|
|||
Hoi Vanessa,
Ik heb hetzelfde probleem met BMW carkit. Carkit en iPhone zijn gepaird, vanaf m'n BMW scherm kan ik ook namen/telnrs kiezen, maar als ik dan op 'bel' druk dan zwijgt m'n carkit en moet ik de iPhone oppakken omdat het gesprek daar doorkomt. M'n carkit blijft ondertussen zwijgen... Omgekeerd ook: bij binnenkomend gesprek gaat m'n carkit over, maar probeer ik te beantwoorden dan komt de beller uit m'n iPhone en niet uit m'n carkit... VREEEEEEMMMDDD. Weet jij (of iemand anders) al een oplossing? |
|
||||
|
||||
Iemand toevallig nog ervaring met een sony erricson blue tooth carkit?
Let me know pls |
|
|||
|
|||
Probleem met de BMW heb ik ook. Ik heb geinformeerd en volgens BMW moet de iPhone vanaf 1.1.2 werken. Inmiddels zit ik op 1.1.3 en ook dat werkt niet.
|
|
|||
|
|||
Zemmar,
ik ga mijn Z4 maandag binnen doen voor een software update en upgrade dan volgende week mijn Iphone naar 114. Hopelijk werkt het dan wel. |
|
||||
|
||||
en werkt ie al?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
Iphone carkit | emre_nll | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-03-11 19:09 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
IPhone & BT Carkit | RsOwner | iPhone algemeen | 5 | 24-09-09 18:15 |
|
|