computercrash - synchroniseren van iphone richting itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Mijn computer is gecrashed. Alles gefixed etc. en iTunes opnieuw geinstalleerd. Echter lijkt het dat alleen synchroniseren van iTunes naar iPhone mogelijk is, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
computercrash - synchroniseren van iphone richting itunes
Hi,
Mijn computer is gecrashed. Alles gefixed etc. en iTunes opnieuw geinstalleerd. Echter lijkt het dat alleen synchroniseren van iTunes naar iPhone mogelijk is, en niet andersom. Ik heb verschillende apps, audiobooks en muziek gekocht via iStore. Die staan nu dus in mijn iPhone maar niet in iTunes. Hoe kan ik richting iTunes synchroniseren zodat alles weer gelijk is, en ik dus geen data verlies?? dr_dree |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
aankopen overzetten
In iTunes onder bestand heb je de optie aankopen overzetten van iphone.
Alleen heb je dan wel een probleem met gehackte app's. Wat meteen mijn vraag is hoe krijg ik die gesynct ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ronald |
|
|||
|
|||
Je kunt je Ipod/iPhone gegevens kopiëren met Touchcopy $24,99
Ik heb het ook geprobeerd, werkt perfect, maar is wel een prijzige oplossing. Transfer Music from iPod to iTunes. Copy any iPod to PC or Mac. iPod rip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda maar in één richting synchroniseren | belgiumiphone | iTunes | 0 | 30-11-10 12:29 |
Windows: Hulp nodig bij synchroniseren applicaties van Iphone naar Itunes | ibrouw | iTunes | 3 | 01-07-10 21:00 |
synchroniseren van Iphone naar Itunes (op pc) | Marc Volgas | iTunes | 0 | 06-05-10 00:32 |
Iphone app. weg na computercrash, wat nu? | scanniexxl | Archief | 5 | 30-10-09 19:44 |
|
|