Agenda maar in één richting synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik synchroniseer thuis mijn iphone (apps, contactpersonen, agenda). Nu wil ik op het werk de agenda-afspraken in mijn iphone krijgen. Ik heb itunes op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda maar in één richting synchroniseren
Ik synchroniseer thuis mijn iphone (apps, contactpersonen, agenda).
Nu wil ik op het werk de agenda-afspraken in mijn iphone krijgen. Ik heb itunes op mijn werk-pc. Ik wil dus de agenda maar in 1 richting overzetten: van werk-pc (outlook) naar mijn iphone. Ik wil daarnaast natuurlijk mijn privé-afspraken behouden. Is dit mogelijk? Indien neen, kan ik dan mijn iphone synchroniseren (in 2 richtingen) met 2 agenda's, die van het werk en die thuis, waarbij alle afspraken in beide agenda's gezet worden? En kan ik de privé-afspraken maskeren als privé, zodat ze niet zichtbaar zijn op het werk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
Windows: computercrash - synchroniseren van iphone richting itunes | dr_dree | iTunes | 3 | 16-08-10 19:40 |
agenda synchroniseren op 2 pc's | den_berten | iTunes | 9 | 12-03-09 13:29 |
Agenda synchroniseren | Mopje | Desktop-applicaties | 7 | 18-12-08 17:09 |
|
|